Prijs van nüMaps Lifetime™ verlaagd naar 89,99 €

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

WimLT
Contacteer:

Prijs van nüMaps Lifetime™ verlaagd naar 89,99 €

Bericht door WimLT »

We hebben de prijs van nüMaps Lifetime™ verlaagd.
Het is nu goedkoper geworden om uw kaarten up-to-date te houden. En dat is goed nieuws aangezien straten, snelwegen en nuttige punten voortdurend aan veranderingen onderhevig zijn. Als u elk kwartaal gebruikmaakt van onze kaartupdates betaalt u nu dus minder voor de meest actuele kaartgegevens.

Het is heel gemakkelijk. Er zijn twee manieren om uw kaarten bij te werken:

Bespaar met nüMaps Lifetime™
Met deze eenmalige aankoop kunt u de meest recente kaartgegevens downloaden...gedurende de levensduur van uw Garmin-toestel. nüMaps Lifetime kost vanaf nu slechts 89,99 euro of 79,99 dollar. Geen maandelijkse abonnements- of onderhoudskosten. U kunt elk kwartaal de nieuwe kaart van Garmin downloaden zonder er opnieuw voor te hoeven betalen. Bezoek onze pagina over nüMaps Lifetime voor meer informatie.

Allemaal heel tof zenne, maar wij hebben indertijd wel 120 € betaald. Waar is ons goe nieuws dan ??? Bedankt Garmin :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
p@rick

Re: Prijs van nüMaps Lifetime™ verlaagd naar 89,99 €

Bericht door p@rick »

Heb mijn Lifetime Update in februari ook maar 90,5 euro betaald (via http://www.elektrokoopjes.be" onclick="window.open(this.href);return false;). Voel me dus niet echt bij de neus genomen.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Zeppe

Bericht door Zeppe »

soms loont het om even de kat uit de boom te kijken :grin:
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Dat was al enkele weken het geval (in de shop).
Wordt redelijk vlot verkocht...
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Zeppe schreef:soms loont het om even de kat uit de boom te kijken :grin:
Dat vind die kat maar niks :shock:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Hoe zit dat bij de concurentie, TomTom, Tripy :?:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Die hebben dat ook, maar altijd aan de helft van de Garminprijs :-?

Zeppe

Bericht door Zeppe »

WimLT schreef:Die hebben dat ook, maar altijd aan de helft van de Garminprijs :-?
Maar die hebben lang zoveel plezier niet als de Garmin-gebruikers :-P
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Bijlange niet, want dat werkt van den eerste keer deju :twisted: :-P

John
Contacteer:

Bericht door John »

Ge snapt den "ondertoon" niet Willem :wink:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Just wél. Mijn antwoord is sarcastisch ... eerst kwaad omdat die anderen zo snel werken en je er geen extra werk aan hebt :twisted: en dan smilie met uitgestoken tong ... :-P om het sarcasme aan te tonen. Maar als ik hier elke smilie moet gaan uitleggen ... is mijne update nog rapper klaar :mrgreen: ('k zal nu die groene zetten - die toont het sarcasme misschien nog iets duidelijker)

John
Contacteer:

Bericht door John »

OK! :mrgreen:
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Awel, da's nu een keer niet waar sé.
TomTom is op dat vlak duurder, net zoals met alle toestellen. Is anders geweest
En uit ervaring weet ik dat de TT update een merde is vanwege problemen met de betaling (lukt soms 10x niet en dan wel).

Tripy is heel goed, maar de kaarten zijn stilaan verouderd. Heb ooit eens gepolst naar updates. Die zouden er 'ooit' wel aankomen.
De kaarten v.d. Tripy dateren nog uit 2008/9 en dat merk je nu meer dan vroeger omdat je ook op kaart kan rijden.

Bij Tripy vinden ze dat ondergeschikt, omdat heel veel offroad wordt gereden.
WimLT schreef:Die hebben dat ook, maar altijd aan de helft van de Garminprijs :-?
ReeF

Bericht door ReeF »

Wim heeft een TomTom blinde vlek en Garmin allergie, het is zo overduidelijk dat het al bijna grappig is :wink:
I respect your shit. But I don't have an opinion.

Lid enzo bla bla maar fotoke is weg
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

MOTOBLOG schreef:TomTom is op dat vlak duurder, net zoals met alle toestellen. Is anders geweest
De Garmintoestellen zijn sowieso nog duurder. In alle segmenten. Voor de aardigheid ben ik ook de kaarten eens gaan opzoek en ik heb idd geen gelijk niet meer. Garmin is niet meer de helft duurder. Maar wel duurder ! Al is het vrij interpreteerbaar doordat je een beetje appels met peren moet gaan vergelijken maar scheelt het eerlijk gezegd überhaupt nog weinig. Daar terecht op de vingers getikt dus :wink:

-TT één jaar kaartupdateservice kost 35,80 €. Hiervoor heb je 4 updates gedurende het eerste jaar na aanschaf van de service.
-een lopend abonnement kost 6,95 € per kwartaal of 27,80 € per jaar. Je kan dus maar een dikke 3 jaar updaten voor je aan die 89,90 € zit van Garmin. Een echte levenslange service biedt TT niet aan :-?

-Garmin nüMaps Onetime kost 37 €. Hiervoor heb je zoals de naam zegt slechts één enkele update.
-Lifetime update kost heel recentelijk nog slechts 89,99 € maaar bij de aanschaf van enkele nieuwe toestellen zit zo'n Lifetime al inclusief en kost het je dus niks extra's meer ! ! ! :shock:

Sinds kort zijn die Garminprijzen dus idd sterk verminderd en heel concurrentieel geworden. Waarschijnlijk wéér onder invloed van TT. Goed zo ! :lol:

Het gebruiksgemak zou bij TT wel heel erg fel verslechterd moeten zijn, want ik had daar vroeger nooit probs mee. Ik heb eerlijk gezegd sinds de aanschaf van de Zümo geen nieuwe TT kaarten meer aangekocht, vermits hij nog zelden wordt gebruikt en zo ja, dan geraak ik er uiteraard ook nog wel mee, want er veranderd veel minder dan "ze" ons willen laten geloven, natuurlijk. Maar daar kan ik eigenlijk niet meer over oordelen. Zal het binnenkort eens gaan testen, zie :wink:

'k Vind tegenwoordig bij Garmin die 3D terrain vieuw wel cool:

Afbeelding

Toogzweire

Bericht door Toogzweire »

p@rick schreef:Heb mijn Lifetime Update in februari ook maar 90,5 euro betaald (via http://www.elektrokoopjes.be" onclick="window.open(this.href);return false;). Voel me dus niet echt bij de neus genomen.
bedankt p@rick: inmiddels in deze shop: eur 79,95!
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window. [unknown]
p@rick

Bericht door p@rick »

Toogzweire schreef:
p@rick schreef:Heb mijn Lifetime Update in februari ook maar 90,5 euro betaald (via http://www.elektrokoopjes.be" onclick="window.open(this.href);return false;). Voel me dus niet echt bij de neus genomen.
bedankt p@rick: inmiddels in deze shop: eur 79,95!
Bij een eerste bestelling betaal je wel eenmalig iets van zes euro administratiekosten, maar daar heb ik me destijds helemaal niet druk om gemaakt toen ik mijn 660 + Lifetime Update kocht, het uiteindelijke prijsvoordeel was nog steeds aanzienlijk.
Ik heb trouwens enkele maanden geleden nog zo'n Lifetime Update gekocht voor een goeie maat, op die manier hoefde hij die zes euro zelfs niet te betalen. Heeft hem toen wel 'n sixpack Duvel gekost :mrgreen:
Greetz,

P@trick
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

p@rick schreef:Heeft hem toen wel 'n sixpack Duvel gekost :mrgreen:
Die was dus serieus gejost :shock:

MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

bwa, ik blijf bij mijn standpunt. Ik zit nu met de neus op de feiten. In rechtstreeks vergelijk (zelfde functies) zit Garmin scherper. Bij TT is het zelfs zo dat voor toestellen die ouder dan anderhalf jaar zijn, soms gewoon geen toebehoren meer verkrijgbaar zijn, wekelijks zelfde miserie. Ze gooien daar maar nieuwe modellen op de markt en ondersteunen de oudere niet meer. Wordt stilaan triest. Klanten voelen zich bedrogen. Bij Garmin valt het nog redelijk mee. Toch nog toebehoren voor de oudere toestellen, en apparaten die ouder zijn dan 5j worden ook niet meer ondersteund.

In geval van panne betekent dit dat je vrij snel verplicht bent om een overstap naar ander toestel te maken. Is soms pijnlijk. Ik vind ook dat we via Garmin meer gedaan krijgen voor klanten (al worden op forums soms hele verhalen neergepend). Bij TT is het huilen met de pet op. Support en dealer website werkt 50% v.d. tijd niet, geen gehoor aan telefoon en op hoop van zegen toestel opsturen.

Afin, overal is er wel iets. Ik blijf de TT Rider v3 een tof toestel vinden, maar dat vind ik van de Zumo 660 ook. In het autosegment is Garmin momenteel hard aan het duwen om TT te bekampen en in outdoor en sport zijn ze gewoon numero uno. Garmin stamt uit een heel ander segment af dan TT. TT is en blijft een A naar B autospul dat wat meer functies heeft gekregen. Maar zij blijven gekend voor de auto spullen. Garmin is gekend voor marine, outdoor, sport EN nu ook auto/motor.

Leuk toch, die Garmin/TT toestandjes 8-)
ReeF

Bericht door ReeF »

Ik heb nu de 550, is de 660 interessant genoeg om de mijne te verkopen en voor een 660 te gaan ?
I respect your shit. But I don't have an opinion.

Lid enzo bla bla maar fotoke is weg
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Nope !

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

MOTOBLOG schreef:Leuk toch, die Garmin/TT toestandjes 8-)
Absoluut :grin: en ik blijf erbij dat "we" van geluk mogen spreken dat er ooit een TomTom op de markt is gekomen of we betaalden momenteel nog steeds 1.000 € of meer voor onze gps. Gezonde concurrentie is alleen maar positief voor de klant, hé :wink:

p@rick

Bericht door p@rick »

ReeF schreef:Ik heb nu de 550, is de 660 interessant genoeg om de mijne te verkopen en voor een 660 te gaan ?
Heb mij diezelfde vraag in't begin van 't jaar ook gesteld, en sindsdien tevreden eigenaar van een 660.
Greetz,

P@trick
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

De 550 is uit productie. Alleen rest-stock is nog beschikbaar. Bij ons alleen nog 'speciaal op bestelling'. Sowieso zakt het ding snel in waarde op de tweedehandsmarkt. Hangt er vanaf wat je nog hoopt te vangen voor de jouwe... In 'overhaul' is de 550 nog 150 euro waard. (Toestel inleveren en opleggen voor een nieuwe 660, defect of niet).
ReeF schreef:Ik heb nu de 550, is de 660 interessant genoeg om de mijne te verkopen en voor een 660 te gaan ?
qluc

Bericht door qluc »

Vraagske??? Ik heb mapsource op 2 pc staan, kan ik deze beide updaten met 1 numaps liftime
Plaats reactie