Te lezen op de website: Motoblog.be

Moderator: GVN

'k Zal helpen, hé
  'k Zal helpen, hé   

Maar nu zullen er toch veel gaan twijfelen..............denk ik???
 Maar nu zullen er toch veel gaan twijfelen..............denk ik??? naar de Triple black edition
 naar de Triple black editionpersoonlijk mis ik iets aan dat "smoeleke"WimLT schreef:Ik mis een foto van zijn smoeleke en met de kofferkes'k Zal helpen, hé

Zeppe schreef:persoonlijk mis ik iets aan dat "smoeleke" die opening tussen koplamp en voorspatbord is wel groot en kaal
Let op met wat ze schrijven want yamaha geeft het droge gewicht, allé dat vertelde de dealer tochEnigste nadeel vind ik het gewicht

Daar ziede niks van als je er op zitZeppe schreef:die opening tussen koplamp en voorspatbord is wel groot en kaal

MOTOBLOG schreef:In 2011 komt hij er trouwens ook volledig in het zwart ... eennaar de Triple black edition

) even wat "dode" tijd opgevuld en een lokale HD-dealer (Zoersel) binnen gestapt.
 ) even wat "dode" tijd opgevuld en een lokale HD-dealer (Zoersel) binnen gestapt. ) dat ik dan de beste motor heb die er momenteel op de markt is
 ) dat ik dan de beste motor heb die er momenteel op de markt is  maar dat ik zeker eens moet gaan rijden met een Yamaha XT1200Z want dat die nu wel vrij in de buurt komt van de GS
 maar dat ik zeker eens moet gaan rijden met een Yamaha XT1200Z want dat die nu wel vrij in de buurt komt van de GS

Zeppe schreef:Wel best grappig ....
Gisteren (tijdens mijn werkuren) even wat "dode" tijd opgevuld en een lokale HD-dealer (Zoersel) binnen gestapt.
In de toonzaal gaan kijken naar al dat "kling-bling",
komt de eigenaar/verkoper op me af met de vraag "wat ik zoek?"
Eerlijk zoals ik ben, beken ik dat ik een motor bezit en die niet onmiddellijk ga inruilen en maar gewoon even kom kijken wat tegenwoordig HD zoal maakt.
Daarop vraagt hij welke motor ik momenteel bezit?
Nadat ik hem vertel de gelukkige bezitter te zijn van een R1200GS, zei hij spontaan (en als HD dealer) dat ik dan de beste motor heb die er momenteel op de markt is
maar dat ik zeker eens moet gaan rijden met een Yamaha XT1200Z want dat die nu wel vrij in de buurt komt van de GS
 Als ge braaf zijt geweest tenminste
 Als ge braaf zijt geweest tenminste   

GS 'er schreef:Wie weet legt de Sint er wel eentje in mijn schoentje binnenkort.
GS'er, zeker eens testrijden, je gaat er geen spijt van hebben, ik vond het ook een prima motoGS 'er schreef:Na drie jaar 1150GS en drie jaar 1200GSA rij ik momenteel met een Bandit 1250. Heel content tot hiertoe, maar indien ik terug een hoogpoter zou kopen dan zal het waarschijnlijk ook de Super Ténéré zijn. Heb tot 2003 met zijn voorganger, de XTZ750 Super Ténéré, gereden. Heel tof machien. Toen had Yamaha geen waardige opvolger dus zo bij de GS terecht gekomen.
Wie weet legt de Sint er wel eentje in mijn schoentje binnenkort.

precies een minibike, of wel een heel struise Noorderbuur(s)Campi Di Pampi schreef:Nu ook een P-versie in NL

Freddie schreef:Hier willen ze alleen maar eendenbekkenMaar nu zullen er toch veel gaan twijfelen..............denk ik???

[/quote]
[/quote]Moest ik moeten kiezen (maar de 1100 gaat nog niet weg zulle) zou ik sterk twijfelen en misschien toch naar de XTZ gaan.Den Woesten schreef:
Koen n'een grijze zou schoon zijn met Tine haar moto, denk in die periode aan twee jaar geleden was betere tijd dan nu.
groeten, Steven & Linda