vandaag eens over mooie slingerende wegen gereden
Moderator: GVN
iets te veel geslingerd?vandaag eens over mooie slingerende wegen gereden

iets te enthusiast de bocht genomen!tweecilinderke schreef:iets te veel geslingerd?vandaag eens over mooie slingerende wegen gereden
hopelijk zelf niets aan overgehoudeniets te enthusiast de bocht genomen!

Zijn naam past beter bij uw cilinderbeschermer.johanelsie schreef: Ik samen met regio medewerker Mr. Bart Van Der Schueren
Samen zijn we vandaag eens gaan bollen!

RBee schreef:Zijn naam past beter bij uw cilinderbeschermer.johanelsie schreef: Ik samen met regio medewerker Mr. Bart Van Der Schueren
Samen zijn we vandaag eens gaan bollen!
 das just
 das just

voor den drank rit of grietjes??sprint schreef:wel Bart ik was er ook wel graag bij geweest, je was dus niet alleen
Seg bart gisteren weer uw zetpil vergeten zeker voor uwen Alzheimer??freebeemer schreef:Die verdomde Alzheimer
Komt me allesinds bekend voorfreebeemer schreef:Mooie tocht, mooie foto's!
Ik had er graag bij geweest!
Of....was ik er bij?....Die verdomde Alzheimer light....
Groetjes en tot de volgende uitstap!

ik drink niet, rook niet en zit niet achter de vrouwen dus...johanelsie schreef: voor den drank rit of grietjes??

Zijn valbaar heeft ook tegen de grond gezeten,
en je was onder de indruk he Tricky alias ZeppeTricky alias Zeppe schreef:Zijn valbaar heeft ook tegen de grond gezeten,
als je goed naar zijn foto's kijkt, kan je de beschadiging zien,
ik heb hem gisteren op de "Zeeuw" in levende lijve gezien en de bar is zeker ook tegen het asfalt geweest.
En zijn cilinders zijn niet geraakt maar wel de cilinderbeschermers
deze steken nog voor de cilinders en hebben daarom de aarde eerder geschraapt dan zijn valbaren
ja, van wat die banden kunnen héen je was onder de indruk he Tricky alias Zeppe

Tricky alias Zeppe schreef:ja, van wat die banden kunnen héen je was onder de indruk he Tricky alias Zeppe