TomTom Urban Rider v 9.200 -> v9.205

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
MOTOBLOG

TomTom Urban Rider v 9.200 -> v9.205

Bericht door MOTOBLOG »

Net zoals voor de Garmin toestellen zullen we vanaf nu ook de TomTom Rider updates aankondigen.
Voor sommige eerst uitgeleverde toestellen is er een update mogelijk, anderen worden meteen met de V.9.205 geleverd.

Dit zijn de recente updates voor de V3 (Urban):

V 9.205
V 9.201
V 9.200
Martinus

Re: TomTom Urban Rider v 9.200 -> v9.205

Bericht door Martinus »

Korte vraag ivm TT R2:

ik lees in je verslag van de Urban Rider:

Voeg daarbij de implementatie van track logging dat sinds de komst van deze Urban Rider nu ook in dat snelmenu is toe te wijzen en deze TomTom navigator wordt meteen een stuk interessanter dan de vorige versie.

Is er of komt er ook een (ev. via update) track logging voor de TTR2, want dat is in feite het enige wat ik echt een beetje mis.

Heb in het verleden wel een beetje experimenteel werk gedaan met enkele aangeboden trackloggers maar deze waren toch niet echt super (geen verwijt naar de ontwikkelaars want ik ken van ontwikkeling zelf geen iota)
Greetz & Long May You Run

Martinus (K100LT VIN 0170089) & member BMW Motorclub Vlaanderen
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

De nieuwste ontwikkelingen zitten in Navcore 9. Dat is de firmware versie oftewel de versie van het operating system.
De TTR2 heeft een oudere versie. Wat je eventueel zou kunnen overwegen is een versie 9 trachten te installeren (zorg wel voor een goede back-up).
Sowieso zal er nooit een track registratie komen in oudere firmware's, die worden namelijk niet verder doorontwikkeld.
Martinus schreef:Is er of komt er ook een (ev. via update) track logging voor de TTR
Martinus

Bericht door Martinus »

Hoi TomTommers,

Heb vorig WE tripmaster 3.1 op mijn TTR2 gezet (werk met TTHome 2 op de PC).

Waar vroeger tripmaster enkel onder de TTHome 1 werkte is er nu een bijkomende programma geschreven waardoor je de tripmaster ook op je TTR2 kan laten werken als je op je PC de TTHome2 hebt staan.

Je moet volgende programmadelen downloaden:

1: tripmaster v3.1 (http://www.webazar.org/tomtom/tripmaster.php?lang=uk" onclick="window.open(this.href);return false;)

2: hook: (http://www.webazar.org/tomtom/hook.php" onclick="window.open(this.href);return false;)

Via (windows explorer) eerst tripmaster unzippen op de root van je TTR2, daarna hook eveneens unzippen op de root van je TTR2.

Werkt bij mij perfect als tracklogger :wink:
Greetz & Long May You Run

Martinus (K100LT VIN 0170089) & member BMW Motorclub Vlaanderen
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie