Goed zo! Dan zijn we van uw gezaag af!GSrijder schreef:Allee net telefoon gekregen dat het toetel binnen is. Ga het morgen afhalen

Hopelijk is het in orde!!

Moderator: GVN
Goed zo! Dan zijn we van uw gezaag af!GSrijder schreef:Allee net telefoon gekregen dat het toetel binnen is. Ga het morgen afhalen

ahahahahahahahahahahahaGoed zo! Dan zijn we van uw gezaag af!

Opletten hé of ik sta morgen met mijn kermistoeters een half uur aan uw winkel te feepen nadat ik mijn moto heb opgehaald bij Ludwig.jakke schreef: Goed zo! Dan zijn we van uw gezaag af!

Is't plezant ja! Ik kan aan uwen winkel ook komen staan zennetweecilinderke schreef:ahahahahahahahahahahahaGoed zo! Dan zijn we van uw gezaag af!

Zijt ge uw werk kwijt, of wa??GSrijder schreef:Opletten hé of ik sta morgen met mijn kermistoeters een half uur aan uw winkel te feepen nadat ik mijn moto heb opgehaald bij Ludwig.jakke schreef: Goed zo! Dan zijn we van uw gezaag af!

Is't plezant ja! Ik kan aan uwen winkel ook komen staan zennetweecilinderke schreef:ahahahahahahahahahahahaGoed zo! Dan zijn we van uw gezaag af!

Opletten hé of ik sta morgen met mijn kermistoeters een half uur aan uw winkel te feepen nadat ik mijn moto heb opgehaald bij Ludwig.jakke schreef:GSrijder schreef:jakke schreef: Goed zo! Dan zijn we van uw gezaag af!

HIERZOjohanelsie schreef: nu vraag ik mij tog al een hele poos af... Welke winkel jakke werkt!

Dan moogt ge tussen mijn andere zagen staan ,seizoen begint wel nog niet maarIs't plezant ja! Ik kan aan uwen winkel ook komen staan zenne

tweecilinderke schreef:Dan moogt ge tussen mijn andere zagen staan ,seizoen begint wel nog niet maarIs't plezant ja! Ik kan aan uwen winkel ook komen staan zenne
een goedkoop produkt vind altijd wel een baasje!

Jakke, wasdaade joeng...gij verkoopt leeglopers en zagers...ZAGERS EN LEEGLOPERS.
BESTELLEN VOOR WOENSDAGAVOND 6 u EN AFHALEN OP VRIJDAG IN DE NAMIDDAG

Yep!! GSrijder zou hier ook wel verkocht geraken!(s)Campi Di Pampi schreef:Jakke, wasdaade joeng...gij verkoopt leeglopers en zagers...ZAGERS EN LEEGLOPERS.
BESTELLEN VOOR WOENSDAGAVOND 6 u EN AFHALEN OP VRIJDAG IN DE NAMIDDAG

Het loopt er in Antwerpen vol van tegenwoordig(s)Campi Di Pampi schreef:Jakke, wasdaade joeng...gij verkoopt leeglopers en zagers...
 Gratis .... alhoewel
 Gratis .... alhoewel  

want madam wil nieuwe eetplaats,salon en slaapkamer met een groter bed ( om wa verder van elkaar te liggen
  want madam wil nieuwe eetplaats,salon en slaapkamer met een groter bed ( om wa verder van elkaar te liggen   ), mss een boxspring
  ), mss een boxspringDat is het begin.GSrijder schreef:een groter bed ( om wa verder van elkaar te liggen),
mss een boxspring

..... van het eindeRBee schreef:Dat is het begin .....

, had zaterdag een BBQ en toevallig is een ver famillie lid die ook Garmin in zijn winkel heeft mij verzekerd dat Garmin herstellingen uitvoerd in laag seizoen 11dagen en top 6dagen zowie zo .
 , had zaterdag een BBQ en toevallig is een ver famillie lid die ook Garmin in zijn winkel heeft mij verzekerd dat Garmin herstellingen uitvoerd in laag seizoen 11dagen en top 6dagen zowie zo . ).  Op voorstel van Benny van Ataf in de winkel een update gedaan van de firmware, waarop het toestel de melding "system software missing" aangaf, en weigerde op te starten
 ).  Op voorstel van Benny van Ataf in de winkel een update gedaan van de firmware, waarop het toestel de melding "system software missing" aangaf, en weigerde op te starten  Enfin ja, ik ben al blij dat ik het niet voorheb, anders ga ik nog denken dat het aan mij ligt
  Enfin ja, ik ben al blij dat ik het niet voorheb, anders ga ik nog denken dat het aan mij ligt  Toestel ligt dus terug in de winkel, en als de foutmelding niet gerepareerd kan worden, dan wordt het binnensturen en een nieuwe, en waarschijnlijk sowieso een andere plaats voor montage zoeken voor de Zumo.  Ik houd jullie op de hoogte.
   Toestel ligt dus terug in de winkel, en als de foutmelding niet gerepareerd kan worden, dan wordt het binnensturen en een nieuwe, en waarschijnlijk sowieso een andere plaats voor montage zoeken voor de Zumo.  Ik houd jullie op de hoogte.