Ik wil de software update naar 3.80 uitvoeren en wat blijkt bij het inpluggen van de usb kabel in het toestel blijft de melding staan: close batterij door.
Bij nader onderzoek merk ik dat de usb connector in het toestel compleet los zit en volgens mij niet meer aan het printje hangt.
Ik hoop dat deze zo spoedig mogelijk hersteld is vermits ik binnen 3 weken naar de Alpen vertrek.
Some people learn to ride a GS, others are born to !! You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
De mijne was overlaatst ook defect, en ik ben hem toen toch makkelijk drie weken kwijtgeweest, ik zou kort op de bal spelen als ik u was, en de dealer blijven ambeteren. Succes.
Als ik dat zo allemaal lees , dan zijn er toch veel te veel problemen met die 660, ik heb verleden jaar nog een 550 gekocht maar geen problemen tot nu toe.Het zou niet mogen gebeuren, maar ja dit toestel was oorspronkelijk voor de auto en dan er een motor navigatie van gemaakt , de 550 heeft thans al bewezen dat hij degelijk is daarom begrijp ik dat niet goed.
Wat een verkeerde woordkeuze... een dealer ambeteer je niet. Trouwens, die moet het toestel ook opsturen en dan tezamen met de klant afwachten naar het resultaat van de diagnose. Bij Garmin is dit een systeem met pickup, twee keer per week, daarna ontvangt de dealer een repair request, waarbij vermeld staat of het garantie betreft of niet. In het allerbeste geval van service, kan een dealer waarmee je een goede relatie hebt opgebouwd, een vervangtoestel meegeven. Gewoon op eigen kost. Maar als je die teveel geambeteerd hebt, dan vrees ik ervoor dat je naast de prijzen grijpt.
kurt1973 schreef:ik zou kort op de bal spelen als ik u was, en de dealer blijven ambeteren. Succes.
DE PVDK FILES schreef:Wat een verkeerde woordkeuze... een dealer ambeteer je niet. Trouwens, die moet het toestel ook opsturen en dan tezamen met de klant afwachten naar het resultaat van de diagnose. Bij Garmin is dit een systeem met pickup, twee keer per week, daarna ontvangt de dealer een repair request, waarbij vermeld staat of het garantie betreft of niet. In het allerbeste geval van service, kan een dealer waarmee je een goede relatie hebt opgebouwd, een vervangtoestel meegeven. Gewoon op eigen kost. Maar als je die teveel geambeteerd hebt, dan vrees ik ervoor dat je naast de prijzen grijpt.
kurt1973 schreef:ik zou kort op de bal spelen als ik u was, en de dealer blijven ambeteren. Succes.
Kurt
Niet de meest voor de hand liggende keuze, maar ik bedoelde het bi wijze van spreken. Ik had al een tijdje niet meer geinformeerd, en toen ik eindelijk informeerde, bleek men mijn telefoonnummer kwijt te zijn, vandaar dat ik wou aangeven dat vertrouwen goed is, maar controle beter....
DE PVDK FILES schreef:In het allerbeste geval van service, kan een dealer waarmee je een goede relatie hebt opgebouwd, een vervangtoestel meegeven. Maar als je die teveel geambeteerd hebt, dan vrees ik ervoor dat je naast de prijzen grijpt.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
GSrijder schreef:Nog steeds geen reactie, Is al binnen sinds 22/5. Het begint stilaan mijn kl... uit te hangen wetende dat ik volgende week zaterdag op reis vertrek.
Ge kunt er eens aan gaan en vriendelijk vragen===== of neem 'n aks mee, en zeg niks als ge binnen komt
( aks is 'n boomstammesplijter)
mvg Nico
p.s. sorry heb mijne zelf nodig anders mocht ge hem lenen voor die tijd.
GSrijder schreef:Ondertussen is dat ding al 4 weken bij Garmin. Gelukkig heb ik de gps van een vriend mogen lenen voor onze reis.
GSrijder schreef:Nog steeds geen reactie, Is al binnen sinds 22/5. Het begint stilaan mijn kl... uit te hangen wetende dat ik volgende week zaterdag op reis vertrek.
Als ge zo dikwijls op reis vertrekt, kan Garmin niet volgen natuurlijk
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Ondertussen heb ik mijn eigen Zumo ook voor de tweede keer moeten binnenbrengen, het monster start zichzelf altijd maar opnieuw op, valt uit, en hop, terug opstarten. Gelukkig werkte hij in Duitsland feilloos, enkel de laatste dag gaf hij problemen. Wel een zalige service van Ataf, op eenvoudige vraag een vervangtoestel gekregen (demo uit de winkel), en zonder formaliteiten kon ik verder bollen, dus punt bij voor Ataf
kurt1973 schreef:Ondertussen heb ik mijn eigen Zumo ook voor de tweede keer moeten binnenbrengen, het monster start zichzelf altijd maar opnieuw op, valt uit, en hop, terug opstarten. Gelukkig werkte hij in Duitsland feilloos, enkel de laatste dag gaf hij problemen. Wel een zalige service van Ataf, op eenvoudige vraag een vervangtoestel gekregen (demo uit de winkel), en zonder formaliteiten kon ik verder bollen, dus punt bij voor Ataf
Kurt
Het zal dan wel over een 550 gaan.
Ondertussen nog geen nieuws....
Some people learn to ride a GS, others are born to !! You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Voor zover ik weet was het toestel dat ik heb meegekregen het toestel dat in de winkel als demo wordt gebruikt, dus zeker geen toestel vers uit de doos.
Vandaag nog eens gebeld, nog steeds aan het wachten op een vervangtoestel. Ik denk dat ik toch nog eens een gepeperd mailke naar Garmin ga schrijven. Als klant sta je serieus in de kou.
Hoe zit het met de garantie, loopt die opnieuw vanaf het vervangtoestel of loopt die gewoon door, in 2e geval eis ik garantieverlenging voor de periode dat ik zonder zit.
GSrijder schreef: Hoe zit het met de garantie, loopt die opnieuw vanaf het vervangtoestel of loopt die gewoon door, in 2e geval eis ik garantieverlenging voor de periode dat ik zonder zit.
Uit ervaring met andere dingen, weet ik dat de garantieperiode gewoon doorloopt en niet opnieuw start vanaf het moment dat je een nieuw toestel krijgt! Omdat er bij een vervangtoestel geen nieuwe factuur is! Het tweede geval zou je kunnen proberen! Wel zien dat je dit bevestigd krijgt via brief of E-mail en niet enkel mondeling.
Bij herstelling of vervangtoestel geldt normaal gezien een herstelgarantie van 6 maanden.
Wij hebben het geval gehad met een varvangtelevisie aan het einde van de garantie. De garantie die dan nog kan gelden is max. 6 maanden.
Mens Sana In Corpore Sano of was het nu Mens Sana in Vodka Cola