Eind juli ga ik een voor een tweetal dagen naar zuid-engeland.
Ik had gedacht vrijdagavond vanaf dover ergens in de streek daar (max nog een 30-tal km rijden) naar een gezellig hotelleke waar we onze bagage kunnen droppen om dan zaterdag een mooie lus te maken, max 150-200km rijden en zondag nog een iets kleinere lus om 's avonds terug naar huis te keren.
Nu heb ik gezien dat er hier blijkbaar nogal wat zuid-engeland-ervaring zit (engelandvaarders,...)
Hebben jullie toevallig goede tips (verblijf, routes, bezienswaardigheden, toffe pubs, lekkere adresjes,...)?
Mijn vrouw gaat mee, en die is eerder geïnteresseerd in het touristische aspect dan in het motorrijden (ik ben al lang content dat ze af en toe eens mee wil).
Ik heb hier al een paar dingen genoteerd, en plaats ze hier, zodat eventueel andere geïnteresseerden hetzelfde werk niet meer moeten doen :
Canterbury
Dover : White Clifs, Dover Castle
Eten : The 8 Bells
Vanuit dover de A259 volgen langs de kust naar Brighton evt Portsmouth
Onderweg Seven Sisters (tussen Beachy Head en Seaford)
Eten : Beachy Head Coastal Pub&eating
Brighton : Boulevard en pier
Long Man of Wilmington
Bodiam Castle
zuid-engeland routes gezocht
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
zuid-engeland routes gezocht
K1200RS alias "The Yellow Cab"