Motorpak Trailguard
Moderator: GVN
- 
				boxer short

Motorpak Trailguard
Zoals je merkt op dit forum ben ik op zoek naar goede motorkleding. Gisteren heb ik de broek van het Richa c-climate pak gepast, en dat blijkt niet mijn goede pasvorm. Mijn oog is nu gevallen op de Trailguard van Bmw. Ik zoek een pak dat in de zomer goed te dragen is, maar als het kouder wordt ook nog bruikbaar is; putje winter hoeft voor mij niet, dan laat ik de moto op stal staan. Het gaat over een 1200 rt, dat is wel belangrijk, want dat is een moto waar je weinig wind op vangt. Heeft er iemand info voor mij over de Trailguard? Waterdichtheid, ventilatie, etc... Of welk pak zouden jullie mij aanraden? Zijn de Bmw-pakken hun geld wel waard, trouwens, want ze zijn echt niet goedkoop...

Niets is geheel waar, en zelfs dit niet.
Gewone fiets - racefiets - Yamaha Diversion - BMW R 1200 RT

Gewone fiets - racefiets - Yamaha Diversion - BMW R 1200 RT
- 
				Motorista7

Re: Motorpak Trailguard
Heb je al eens naar de Comfortshell van BMW gekeken? Is hetzelfde materiaal als de Richa, ook C-change. Ikzelf heb enkel de jas, niet de broek. Ik rijd wel met een roadster. Vorig weekend met temperaturen tot 25 graden en is heel comfortabel - lekker koel. Zal op een RT wel warmer zijn - misschien zijn hier wel RT-rijders met het pak? Waterdichtheid heb ikzelf nog niet getest, maar heb wel goede commentaren gelezen op een paar buitenlandse sites.

R1200R