Verstralers voor R 1150 RT
Moderator: GVN
Verstralers voor R 1150 RT
Hallo,
Ik zou graag 2 verstralers installeren op mijn R 1150 RT.
Ik heb reeds gekeken op meerdere after market sites, doch ik zou graag wat meer info willen bekomen van mensen met praktische ervaring op dat gebied.
Groetjes,
Patille
Ik zou graag 2 verstralers installeren op mijn R 1150 RT.
Ik heb reeds gekeken op meerdere after market sites, doch ik zou graag wat meer info willen bekomen van mensen met praktische ervaring op dat gebied.
Groetjes,
Patille
K75S,K75 RT ULTIMA; R 1150 RT
Re: Verstralers voor R 1150 RT
awelja, da zou k ook wel graag weten, msschiens iemand al ervaring met LED's(toch stukje zuiniger..) en anders de gewone halogenen, is dan 35W genoeg of toch beter 55W
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Ik heb bij mijne vorige beemer die van PIAA geplaatst, te verkrijgen bij Moto2000

Houdoe
Ik heb bij mijne vorige beemer die van PIAA geplaatst, te verkrijgen bij Moto2000

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
oefoef, net is aan t neuzen geweest op de site van piaa, eerste lampke da k bekeek was al 500 en dollars..verder geeneen onder 190 ofzo..maar msschiens zijn da alleen de nieuwe modellen, op de GS had k er staan van 20euros ofzo, maar kwaliteit was ook wel bedenkelijk, zijn de piaa's die meerwaarde waard?
gegroet
gegroet
Wim Lt en PVDE,
Alvast bedankt voor de info.
Echter nog een paar vraagjes voor Wim.
Waar bevindt carpoint zich? Is er een winkel van die keten in het Brugse? Kan men via het internet ook bestellen bij carpoint?
Groetjes,
Philip
Alvast bedankt voor de info.
Echter nog een paar vraagjes voor Wim.
Waar bevindt carpoint zich? Is er een winkel van die keten in het Brugse? Kan men via het internet ook bestellen bij carpoint?
Groetjes,
Philip
Via hun eigen site kan je in ieder geval niks bestellen. Veel autoshops verdelen producten van Carpoint. Als je op de site van Carpoint gaat zien, dan zijn er in België geen officiële dealers. Het zal dus effe rondbellen worden. Vind je een winkel in de buurt die wel Carpoint spullen verdeelt maar de juiste lampjes niet in zijn assortiment heeft, dan kan je ze eventueel laten bestellen. Het serienummer van degene die jij wil, kan je opzoeken in de online autocatalogus. Die ik gebruikt heb, staan op pagina 388 (naar beneden scrollen). Maar je kan er uiteraard ook andere kiezen.
btw: de productnummers van de lampjes en kabelset die ik gebruikt heb, staan onder de laatste foto op mijn site
btw: de productnummers van de lampjes en kabelset die ik gebruikt heb, staan onder de laatste foto op mijn site
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Werner Von C.
- Contacteer:
Kijk eens in Maldegem, Euroshop of zoiets...setje verstralers ong €35, een relais heb je voor €5 en je bent gesteld
Op mijn 1100RT stonden ze zo :

Op mijn 1200RT staan ze zo:

Op mijn 1100RT stonden ze zo :

R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
costerke
[/quote]
Vraagje, is het echt nodig om op een r1200rt nog zo'n verstralers bij te plaatsen? Men heeft toch al dubbele
koplampen.
En ik zie dat uw optimate III aangesloten is, is dat rechtstreeks aan de batterij of langs de
sigaretten aansteker? En canbussysteem?
Ben zelf van plan om een sigarettenaansteker bij te plaatsen aan de rechterachterzijde en direct
aan de batterij te koppelen om de optimate III aan te hangen in de winterperiode.Rij deze periode wel dagelijks
naar het werk doch de afstand is te kort om de batterij deftig te laden(dubbele koplampen,handvat en zadelverwarming)
[/quote]Vraagje, is het echt nodig om op een r1200rt nog zo'n verstralers bij te plaatsen? Men heeft toch al dubbele
koplampen.
En ik zie dat uw optimate III aangesloten is, is dat rechtstreeks aan de batterij of langs de
Ben zelf van plan om een sigarettenaansteker bij te plaatsen aan de rechterachterzijde en direct
aan de batterij te koppelen om de optimate III aan te hangen in de winterperiode.Rij deze periode wel dagelijks
naar het werk doch de afstand is te kort om de batterij deftig te laden(dubbele koplampen,handvat en zadelverwarming)
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
hallo,
heb je gebruik gemaakt van een beugel of zijn de verstralers rechtstreeks op de carnage gemonteerd?
Groetjes,
philip
-
Werner Von C.
- Contacteer:
1/Neen, niet echt nodig...moet ne mens 3 x per dag etencosterke schreef:Vraagje, is het echt nodig om op een r1200rt nog zo'n verstralers bij te plaatsen? Men heeft toch al dubbele
koplampen.
2/Optimate rechtsreeks op de batterij hé, Can-Bus verdraagt geen optimate
3/Goed idee, kitje kost amper iets en is makkelijk in te bouwen
-
Werner Von C.
- Contacteer:
[/quote]patille schreef: hallo,
heb je gebruik gemaakt van een beugel of zijn de verstralers rechtstreeks op de carnage gemonteerd?
Groetjes,
philip
De verstralers worden geleverd inclusief beugel(tje)
-
Handige Harry
Heeft soms iemand van die kleine stroboscoops die flitsen. kwestie van gemakkelijk door de file te komen . en mag dit wel ?? of inbouwen in de mistlichten die gebruik ik toch bijna nooit .

YOO
Zou 'k niet doen, als de blauwbloezen je daarmee snappen ga je 't kunnen uitleggen
Grtz, Philip!
Zou 'k niet doen, als de blauwbloezen je daarmee snappen ga je 't kunnen uitleggen
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Handige Harry
ook als het witte zijn ?? 
Volgens de wegcode "Nee" mijn gedacht....... 
Enig idee waar je strobo's kan vinden?Handige Harry schreef:Heeft soms iemand van die kleine stroboscoops die flitsen. kwestie van gemakkelijk door de file te komen . en mag dit wel ?? of inbouwen in de mistlichten die gebruik ik toch bijna nooit .
Op het internet vind ik er wel die je kan inbouwen in de koplamp, maar op de motor zie ik dit niet zitten.
Dus opbouw. Iemand?
Heeft er trouwens al iemand extra lichten op de K1300GT geïnstalleerd, en zo ja, op welke plaats?
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
-
costerke
Enig idee waar je strobo's kan vinden?
Op het internet vind ik er wel die je kan inbouwen in de koplamp, maar op de motor zie ik dit niet zitten.
Dus opbouw. Iemand?
Heeft er trouwens al iemand extra lichten op de K1300GT geïnstalleerd, en zo ja, op welke plaats?[/quote]
Misschien eens kijken bij http://www.lumimoto.com/N_frame.html?ht ... _home.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus opbouw. Iemand?
Heeft er trouwens al iemand extra lichten op de K1300GT geïnstalleerd, en zo ja, op welke plaats?[/quote]
Misschien eens kijken bij http://www.lumimoto.com/N_frame.html?ht ... _home.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.