ReCyclizer
Moderator: GVN
-
Handige Harry
ReCyclizer
Heeft er al iemand met een R1150RT van de eerste generatie (geen twin spark ) al een dergelijk apparaatje en is dan het verdomde bokken gedaan want ik ben het een bekke moe . voor de prijs moet je het niet laten 37 euro .
daar dit bestaat voor de 1150 GS of is deze anders van mapping of zoiets ??
Graag reactie mercikes
Graag reactie mercikes
-
Relax
Re: ReCyclizer
Als je 't voor de prijs niet moet laten, bestel 'm dan gewoon en ga testen. Bevalt ie niet, dan kan je 'm aan genoeg mensen hier kwijt.
Altijd vrijwilligers om zo'n ding over te nemen.
Altijd vrijwilligers om zo'n ding over te nemen.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Ik heb um ik ben er vanaf ( KFR )
-
BeemerBert
Yep, je bent er vanaf dan ( in 99% van de gevallen ) gewoon doen, zit ook op mijn RT van 2001Handige Harry schreef:Heeft er al iemand met een R1150RT van de eerste generatie (geen twin spark ) al een dergelijk apparaatje en is dan het verdomde bokken gedaan want ik ben het een bekke moe . voor de prijs moet je het niet laten 37 euro .
Graag reactie mercikes
Hier nog wat RT info http://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopi ... =35&t=1191
verwijderd
Laatst gewijzigd door MAVN op 16 okt 2009, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Nascar
- Contacteer:
Hmm ...
Ziet er uit als eigenreclame
Bwaa, is tot hier toe alleen een verwijzing naar ..... Zoals dikwijls gebeurd hier!!Nascar schreef:Hmm ...
Mogelijk is daar weinig probleem rond.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Als hij het zelf niet mag plaatsen, zal ik de man even helpen
Hier voor 27 euro : http://www.r1200gs.info/forum/showthread.php?t=54
We kunnen toch beter ons centen in Belgie houden
Hier voor 27 euro : http://www.r1200gs.info/forum/showthread.php?t=54
We kunnen toch beter ons centen in Belgie houden
Er is onderwijl al heel wat over de Recyclizer of andere hulpmiddelen geschreven, ik vraag
me nog steeds af wat het werkelijke effect is. Als ik naar grafieken kijk dan wordt dat niet
direct duidelijker, zeker niet de grafiek van de Recyclizer berdeler in Nederland, ik lees dat
die vooral in de onderste toerentallen verschil maakt, maar dat zit in de grafiek niet in, zie:
http://www.novitech.nl/pages/grafiekpag.html
Bij de leverancier van de Accelerator zit enkel een grafiek van het vermogen, die begint pas
bij 2.500RPM, moest er daaronder veel te gebeuren staan dan hadden ze het denkelijk wel
in de verf gezet denk ik, ook hier in de onderste regionen biks te zien. Zie:
http://www.sol2.be/Accelerator/Nederlan ... index.html
En dan heb ik ook nog deze grafiek van de Recyclizer gevonden. Zie:
http://img142.imageshack.us/img142/5984 ... tangv8.gif
Curieus, niet?
me nog steeds af wat het werkelijke effect is. Als ik naar grafieken kijk dan wordt dat niet
direct duidelijker, zeker niet de grafiek van de Recyclizer berdeler in Nederland, ik lees dat
die vooral in de onderste toerentallen verschil maakt, maar dat zit in de grafiek niet in, zie:
http://www.novitech.nl/pages/grafiekpag.html
Bij de leverancier van de Accelerator zit enkel een grafiek van het vermogen, die begint pas
bij 2.500RPM, moest er daaronder veel te gebeuren staan dan hadden ze het denkelijk wel
in de verf gezet denk ik, ook hier in de onderste regionen biks te zien. Zie:
http://www.sol2.be/Accelerator/Nederlan ... index.html
En dan heb ik ook nog deze grafiek van de Recyclizer gevonden. Zie:
http://img142.imageshack.us/img142/5984 ... tangv8.gif
Curieus, niet?
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
-
BeemerBert
Het leuke is, dat als je bij de reciclyzer voor extra info vraagt en je twijfel kenbaar maakt, dat je dan meestal een mail terugkrijgt dat je hem mag proberen.
Dat betekend: Bestellen, testen, niet goed ? Geld terug
Op diverse Nederlandse forums wordt hier duidelijk over geschreven. Zelf ben ik een tevreden gebruiker, maar je kunt risicoloos proberen
En wat ik zoal gelezen heb is 99% van de gebruikers tevreden.
Tuurlijk krijg je geen pakhuis vol pk's voor een paar tientjes, maar wel een stukje rijgenot en daar vindt ik nergens grafiekjes over.
Als je een setje Banden of een Helm probeert kost het je wel iets meer als 2 of 3 euro verzendkosten.
Groet, Bert
Dat betekend: Bestellen, testen, niet goed ? Geld terug
Op diverse Nederlandse forums wordt hier duidelijk over geschreven. Zelf ben ik een tevreden gebruiker, maar je kunt risicoloos proberen
Tuurlijk krijg je geen pakhuis vol pk's voor een paar tientjes, maar wel een stukje rijgenot en daar vindt ik nergens grafiekjes over.
Als je een setje Banden of een Helm probeert kost het je wel iets meer als 2 of 3 euro verzendkosten.
Groet, Bert
-
bougimain
- Contacteer:
En ik ben ook bij die 99% en BeemerBert ik zou het niet beter kunnen zeggen
Bougimain
Bougimain
BeemerBert schreef:Het leuke is, dat als je bij de reciclyzer voor extra info vraagt en je twijfel kenbaar maakt, dat je dan meestal een mail terugkrijgt dat je hem mag proberen.
Dat betekend: Bestellen, testen, niet goed ? Geld terug![]()
Op diverse Nederlandse forums wordt hier duidelijk over geschreven. Zelf ben ik een tevreden gebruiker, maar je kunt risicoloos proberen![]()
Groet, Bert
Dat de "gebruikers" van de Recyclizer er tevreden over zijn wist ik uit vorige berichten, de
tevredenheid is dermate dat "wishfull thinking" zo goed als uitgesloten is, ik accepteer maw
dat het ding een positief gevolg heeft op het gedrag van de motor.
Waar ik naar op zoek ben is een meetbaar resultaat (beroepsmisvorming) en dan dacht ik
dat de grafieken dat zouden moeten zijn, het zijn tenslotte de dingen waar altijd mee uitgepakt
wordt om aan te tonen dat er winst in koppel en/of vermogen geboekt wordt.
Om een of andere raadselachtige reden is dat mbt tot de Recylizer en gelijkaardige producten
blijkbaar niet het geval
tevredenheid is dermate dat "wishfull thinking" zo goed als uitgesloten is, ik accepteer maw
Waar ik naar op zoek ben is een meetbaar resultaat (beroepsmisvorming) en dan dacht ik
dat de grafieken dat zouden moeten zijn, het zijn tenslotte de dingen waar altijd mee uitgepakt
Om een of andere raadselachtige reden is dat mbt tot de Recylizer en gelijkaardige producten
blijkbaar niet het geval
Laatst gewijzigd door Gaby op 17 okt 2009, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
.
Ziet er erg goed uit. Zou dit willen bestellen maar de R1200RT staat er niet bij.
En ik weet niet zeker of dit ook bestaat. Iemand een idee ?
Mvg, Luc VG
.
Ziet er erg goed uit. Zou dit willen bestellen maar de R1200RT staat er niet bij.
En ik weet niet zeker of dit ook bestaat. Iemand een idee ?
Mvg, Luc VG
.
R1150RS ... R1150RT .... R1200RT .... en opnieuw een R1200RT ....
bestaat! hij is er namelijk ook voor de 1200 Gs
Eeuuh, is het niet gewoon hetzelfde ding, zeker voor de R1200 serie?
Gaby schreef:Dat de "gebruikers" van de Recyclizer er tevreden over zijn wist ik uit vorige berichten, de
blijkbaar niet het geval
een testbank kost wel minstens 150 a 170€ om dit uit te wijzen. Ik denk dat dat de reden is dat er hier niets over staat. Miss aan te vragen bij de producent van de recycler.
Voel u vooral niet verplicht he, koop het dan gewoon niet. dan ben je zeker dan je niet opgelicht bent.
't vollek va Gùùk red ùùk........
Ik doelde uiteraard op grafieken die door de verdelers of importeurs gebruikt worden,
als u mijn bericht dienaangaande misschien nog eens wil herlezen (en dat had uw laatste
opmerking meteen ook achterwege kunnen blijven). De prijzen die u noemt kunnen dus
geen bezwaar zijn, zeker niet als het verkoopsargument er door in de verf gezet wordt.
als u mijn bericht dienaangaande misschien nog eens wil herlezen (en dat had uw laatste
opmerking meteen ook achterwege kunnen blijven). De prijzen die u noemt kunnen dus
geen bezwaar zijn, zeker niet als het verkoopsargument er door in de verf gezet wordt.
Gaby schreef:Eeuuh, is het niet gewoon hetzelfde ding, zeker voor de R1200 serie?
Klopt idd. Heb een mail gestuurt naar Marc vernackt http://www.sol2.be/Accelerator/Nederlands/index.html
Kreeg bijna onmiddelijk een antwoord. Ik citeer:
'Luc, In de R1200RT zit dezelfde luchttemperatuur sensor (partnr 13621739510) van
de R1200GS. Dit zou in principe zonder problemen moeten werken.
Indien je zou beslissen om te bestellen en tot de bevinding mocht komen dat
het niet werkt (wat ik dus betwijfel) mag je het steeds terug sturen en stort ik het geld terug'
Heb dan ook meteen de bestelling gedaan. Kostprijs 27€ verzending inbegrepen.
Ben benieuwd naar het resultaat. Update volgt later nog als ik getest heb.
Mvg, Luc VG
.
Had dat al een beetje verwacht, voor zover ik weet zijn de motoren in de beide machines
hetzelfde "gemapt", als dat klopt is het logisch dat hetzelfde "hulpmiddel" gebruikt wordt
Het zou interessant zijn om te weten te komen of de Recyclizer en de Accelerator ook hetzelfde
zijn, ttz dat de weesrtandswaarde die gebruikt wordt om de temp. meting "aan te passen"
dezelfde is. Als er iemand is die een van beiden heeft en met een ohmmeter over de baan kan.....
Kunnen we op den duur misschien zelf een BeemerBooster maken
hetzelfde "gemapt", als dat klopt is het logisch dat hetzelfde "hulpmiddel" gebruikt wordt
Het zou interessant zijn om te weten te komen of de Recyclizer en de Accelerator ook hetzelfde
zijn, ttz dat de weesrtandswaarde die gebruikt wordt om de temp. meting "aan te passen"
dezelfde is. Als er iemand is die een van beiden heeft en met een ohmmeter over de baan kan.....
Kunnen we op den duur misschien zelf een BeemerBooster maken
-
BeemerBert
@Gaby
Ik neem aan dat je het ontstaan van de Recyclizer een beetje gevolgd hebt ?
Anders heb je hier leuk leesvoer:
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=22568
Groet, Bert
Ik neem aan dat je het ontstaan van de Recyclizer een beetje gevolgd hebt ?
Anders heb je hier leuk leesvoer:
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=22568
Groet, Bert
.
Ik dacht dat de Recyclizer en de Accelerator dezelfde zijn. Heb ze alleen in België besteld omdat ze 10 € goedkoper zijn.
Op beide websites worden dezelfde argumenten en praktisch dezelfde teksten gebruikt !
Zal moeten afwachten tot ze geleverd zijn. Dan kan ik testen.
Mvg, Luc VG
.
Ik dacht dat de Recyclizer en de Accelerator dezelfde zijn. Heb ze alleen in België besteld omdat ze 10 € goedkoper zijn.
Op beide websites worden dezelfde argumenten en praktisch dezelfde teksten gebruikt !
Mvg, Luc VG
.
Laatst gewijzigd door Luc VG op 17 okt 2009, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
BeemerBert
Klopt, jij mag testenLuc VG schreef:.
Ik dacht dat ze dezelfde zijn. Heb ze alleen in België besteld omdat ze 10 € goedkoper zijn.
Mvg, Luc VG
.
Het principe is hetzelfde, maar straks weten we of het bij jou ook werkt.
En als het niet werkt stuur je hem terug en monteer je de "echte " op dezelfde fiets en weten we meer
Het is in ieder geval zo dat je op deze manier vrijwel risicoloos kunt testen.
Groet, Bert
gedag,
de testbank winsten zouden zo miniem zijn omdat deze steeds met volgas gedaan worden, maar de injectie houd ook rekening met gasstand, daardoor gaat de testbank een minder resultaat geven dan de testrit..
voor zover k er over gelezen heb..
groeten
de testbank winsten zouden zo miniem zijn omdat deze steeds met volgas gedaan worden, maar de injectie houd ook rekening met gasstand, daardoor gaat de testbank een minder resultaat geven dan de testrit..
voor zover k er over gelezen heb..
groeten
Interessante denkpiste, maar aangezien de grafieken die ik gevonden heb vertrekken
vanaf een heel laag toerental kan er niet enkel bij volgas getest zijn. Bovendien blijkt
de werking van de Recyclizer nu net onderin het toerental te zitten, vandaar mijn
verbazing over het feit dat daar weinig of niks van te zien is op de grafieken. Alhoewel
vastgsteld "in 't veld" blijft het dus een beetje mysterieus. Of zou het heilzame effect
wel merkbaar kunnen zijn zonder duidelijk verschil bij een vermogensmeting??
@BeemerBert: ik had de link al eens gevolgd en de hele zaak min of meer "diagonaal"
gelezen. Ik zal er nog eens voor gaan zitten en het eens wat grondiger doen, is wel
een stevige boterham
vanaf een heel laag toerental kan er niet enkel bij volgas getest zijn. Bovendien blijkt
de werking van de Recyclizer nu net onderin het toerental te zitten, vandaar mijn
verbazing over het feit dat daar weinig of niks van te zien is op de grafieken. Alhoewel
vastgsteld "in 't veld" blijft het dus een beetje mysterieus. Of zou het heilzame effect
@BeemerBert: ik had de link al eens gevolgd en de hele zaak min of meer "diagonaal"
gelezen. Ik zal er nog eens voor gaan zitten en het eens wat grondiger doen, is wel
een stevige boterham
-
BeemerBert
Gaby schreef:Interessante denkpiste, maar aangezien de grafieken die ik gevonden heb vertrekken
een stevige boterham
Ik denk dat "diagonaal"doornemen voldoende is
Ik begrijp jou verlangen naar een "meetbaar' iets, maar dat vindt je ook niet als je de hele link doorspit.
Het werkt voor de meesten en het kost haast niks.
Zelf heb ik er maanden over gedaan om er een te bestellen.
Hoe meer je erover leest hoe moeilijker je beslissing wordt.
Waar ik tegenaan hikte was dat KFR hoofdzakelijk optreed bij bepaalde constante toeren.
Terwijl ons toverblokje alleen werkt bij wisselende gasstanden volgens de beschrijving.
En toch is er een duidelijke verbetering met Recyclizer.