zouden ze dat durvensprint schreef:Kom kom Bart, straks denk iedereen hier nog dat gij een toffe pee zijt
PS foto's zijn aan het uploaden, maar 11MB en hopelijk lukt het. anders moet ik ze allemaal appart uploaden
Moderator: GVN
zouden ze dat durvensprint schreef:Kom kom Bart, straks denk iedereen hier nog dat gij een toffe pee zijt

dat kan zijn inderdaad.Jo De Paepe schreef:diene zwarte R80 waar Bart op poseert , kan dat zijn dat ik die onlangs zag te koop staan op de Oudenaardse steenweg in Zwijnaarde??
IRON GONZO schreef: dat was mijn koppeling niet hoor die stonk
dat was het rubber van mijn band.
denk dat je uw neusvleugels eens moet spoelen![]()
dus heb ik het burnouten kort gehouden![]()

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.nee dan was het toch niet echt goed geluktDd schreef:IRON GONZO schreef: dat was mijn koppeling niet hoor die stonk
dat was het rubber van mijn band.
denk dat je uw neusvleugels eens moet spoelen![]()
dus heb ik het burnouten kort gehouden![]()
ahum... ik stond op 20 cm achter je achterwiel, en dat is zelfs geen kwartslag rondgegaan...
wishfull thinking van de bovenste plank...
(maar dat is van geen belang)
Dd

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.nou dan moet de koppeling wel weinig grip bieden.Dd schreef:de 2e poging ook ja...
en niet veel meer spin gezien...
maar zoals gezegd, van geen belang.
Doen! IRON doen!ach ja de goesting naar een oude cafe racer zit toch sterk te kriebellen
mijn R1100RS zou toch eerst verkocht moeten zijn.bahnstormer schreef:Doen! IRON doen!ach ja de goesting naar een oude cafe racer zit toch sterk te kriebellen
Ik vind de R1100RS één van de knapste en veelzijdigste "nieuwe" boxers. Spijtig dat je hem weg moet doen.quote]mijn R1100RS zou toch eerst verkocht moeten zijn.
hij staat wel niet te koop op internet, daar ik hem nog te graag zie.
maar moest je iemand weten 3200euro is de vaste prijs
Zondag 27 september vanaf 12:00 uur!B61 schreef:is er al een datum gekend voor dit jaar? Of gaat dat niet elk jaar door?

Er staan enkele foto's op Picasastuur eens een fotootje van je r100 project , ben ook aan eentje bezig