In welke zin zie je dat dan Danny??RUSOR schreef: voor de klant is er steeds minder mogelijk.
GRTS Danny
Gr, Jakke.
Moderator: GVN
In welke zin zie je dat dan Danny??RUSOR schreef: voor de klant is er steeds minder mogelijk.
GRTS Danny

Zo zie ik het niet helemaal. Het zijn bij concurentie niet altijd de klanten die de dealers tegenover elkaar uitspelen. Het zijn soms de dealers die zichzelf tegen elkaar uitspelen. Stel dat de prijzen overal hetzelfde zouden "moeten" zijn, dan zou pas komen bovendrijven wie juist en eerlijk werkt (service, weet ge wel!!). Nu wordt er bij bepaalde dingen onder of juist tegen de prijs gewerkt om klanten te winnen en hangt men soms een mooi beeld op, maar de achtergrond komt meestal iets later aan het licht. Maar los van dat moet je maar eens naar de investering kijken die daar tegenover staat om zulke zaken op te starten of over te nemen. Mij moet ge het niet wijsmaken.WimLT schreef:Betere deals maken door de dealers tegen mekaar uit te spelen bijvoorbeeld

Allé, dat belooft, dan zal ik maar al beginnen rondbellen voor een afspraak voor eind augustus.bmwfreakske schreef:Vraag maar eens een afspraak voor een onderhoud in regio Rotselaar,5-6 weken is geen uitzondering,dan is er nog niets gezegd over herstellingen...
En dat moeten we dus juist hebben, hé. Vooral bij aankoop van een nieuwejakke schreef:Het zijn soms de dealers die zichzelf tegen elkaar uitspelen.

Hoorde vandaag zeggen dat die deuren inderdaad al dicht zouden zijn.stropke schreef:...dat wegen zware ziekte van Raf en geen kandidaat overnemers de deuren definitief dicht gaan.
Stopzetting Raf's Motorshop
Hamme
1 juli 2009
Beste klant,
heel recentelijk heb ik beslist om onze zaak te sluiten.
De enige aanleiding hiertoe is mijn zwakke gezondheidstoestand.
Deze beslissing werd genomen na rijp beraad, maar vooral met veel pijn in het hart. Ik ben er mij van bewust dat dit voor u een onverwachte, moeilijke situatie schept.
Wees er echter van overtuigd dat zowel mijn medewerkers als ikzelf de intentie hadden om u nog jarenlang een perfecte service aan te bieden.
Helaas heeft het lot hier anders over beslist.
Wilt u mij aub verontschuldigen voor het aangedane ongemak.
Ik kan u echter met een gerust gevoel doorverwijzen naar mijn collega's BMW Motorrad of Vespa-dealers.
Ik dank u voor het vertrouwen dat ik gedurende vele jaren van u mocht genieten en wens u nog veel BMW of Vespa plezier toe.
Het gaat u goed.
Raf de Bruyn
Officiële Concessiehouder BMW Motorrad en VESPA
Voor meer informatie kan u bij mijn medewerker Filip Van Cauteren terecht.
Hij blijft nog even ter beschikking. Via 0496 / 54 85 11 kan u hem bereiken
Nog zoiets wegens ziekte en ze vinden geen kandidaat overnemer , als het zo'n goede garage is wat is dan eigenlijk het probleem hestropke schreef:Bel vandaag naar Raf's motorshop om een afspraak te maken voor het 10000 km onderhoud van mijn GS
en krijg te horen dat wegen zware ziekte van Raf en geen kandidaat overnemers de deuren definitief dicht gaan.
Zal op zoek moeten gaan naar een nieuwe dealer in het Gentse, iemand suggesties ?
Groeten uit Gent
Stropke

Vergeet niet dat zo een overname wel pakken geld kost.CROW schreef:ik denk dat er genoeg mensen zijn die een (goede) garage willen overnemen

Ik ga mij laten verleiden tot iets wat niet van mijn gewoonte is en dan nog tegen de forumregels!! Waarvoor mijn excuses!!CROW schreef:Nog zoiets wegens ziekte en ze vinden geen kandidaat overnemer , als het zo'n goede garage is wat is dan eigenlijk het probleem he
ik denk dat er genoeg mensen zijn die een (goede) garage willen overnemen, als dit inderdaad moet sluiten wegens ziekte ???
goe bezig mannen

Zelfs dat wordt in vraag gesteld!!Dirk Pauwels schreef:Domi alias djairo, Crow en WimLT, meer heeft een forum nie nodig voor pittige discussies uit te lokken, schitterend, eindelijk wat leven in de brouwerij... Spijtig van die slotjes toch....
al blijft het natuurlijk een intriest topic, niet alleen de dealer die verdwijnt maar vooral de menselijke miserie die er achter zit....

Als u het niet erg vind, wordt ik liever niet in dezelfde zin genoemd of op dezelfde lijn gezetDirk Pauwels schreef:Domi alias djairo, Crow en WimLT

Meneer Relax, kan u mij eens quoten waar ik Frank heb "uitgescheten"? Andersom is idd geen probleem.Relax schreef:elkaar uitschijten is erover.

WimLT schreef:Betere deals maken door de dealers tegen mekaar uit te spelen bijvoorbeeld