WAARSCHUWING Top Wheels
Moderator: GVN
WAARSCHUWING Top Wheels
Het moet me even van het hart:
Een tijd terug een nieuwe 21" BMW tubeless velg en een naaf binnengebracht bij Top Wheels. Of hij dat kon spaken? Natuurlijk. Hij had er zelfs een speciale mal voor gemaakt. Met veel poeha zijn kunde verkondigd. Bon...een weekje later de velg gaan ophalen.
Ikke:"En is het gelukt?"
TW:"Jaja, ik ben er echt content van. Alles met de laser uitgemeten en er zit nog geen milimeter afwijking op. Maar sommige spaken waren wat nipt aan de lange kant... Maar ik ben er echt content van." Allé, superlatieven over zijn eigen à volonté.
Ikke:"Allez vooruit, hier is 91 EUR. Merci."... ikke kontent. Klaar voor de grote reis deze zomer, woohoo!
Nieuwe 21" band laten optrekken bij de bandencentrale. Komt die kerel mij doodleuk vertellen dat er een halve centimeter hoogteslag op dat vers gespaakt wiel zit. Heel duidelijk zichtbaar, zelf gezien. Juist ja, spaken aan de lange kant. Mijn gat! Ik reed dus met een ei rond dat niet uit te balanceren was! En er waren spaken die losser zaten dan andere.
Teruggaan naar Top Wheels? No way José! Als hij het na een week niet kan, zal hij het nooit kunnen. En als hij zo vol is over zijn eigen werk, zal hij niet toegeven dat hij dat wiel zo heeft geleverd. Ook een beetje mijn schuld. k had het wiel niet laten checken door het te laten ronddraaien.
Net terug van Haan Wheels (nabij Eindhoven) die het bewuste wiel volledig heeft herspaakt (had dat voor mijn eerste 21" wiel ook al perfect gedaan) + een 650GS wiel heeft gerecht alles samen voor 95 EUR. Die man was eerder van het stille type, maar leverde me wel twee perfect rechte wielen en heeft zo zijn twijfels over de kwaliteit van de laser van Top Wheels. Ik ook verdomme!
Mijn conclusie: Top Wheels kan het niet en durft dat niet toegeven. Haan Wheels kan het wel en blijft bescheiden.
Laat dit een nuttige achtergrond informatie zijn voor ieder die overweegt een kruisspaakwiel te laten herbouwen.
T
Een tijd terug een nieuwe 21" BMW tubeless velg en een naaf binnengebracht bij Top Wheels. Of hij dat kon spaken? Natuurlijk. Hij had er zelfs een speciale mal voor gemaakt. Met veel poeha zijn kunde verkondigd. Bon...een weekje later de velg gaan ophalen.
Ikke:"En is het gelukt?"
TW:"Jaja, ik ben er echt content van. Alles met de laser uitgemeten en er zit nog geen milimeter afwijking op. Maar sommige spaken waren wat nipt aan de lange kant... Maar ik ben er echt content van." Allé, superlatieven over zijn eigen à volonté.
Ikke:"Allez vooruit, hier is 91 EUR. Merci."... ikke kontent. Klaar voor de grote reis deze zomer, woohoo!
Nieuwe 21" band laten optrekken bij de bandencentrale. Komt die kerel mij doodleuk vertellen dat er een halve centimeter hoogteslag op dat vers gespaakt wiel zit. Heel duidelijk zichtbaar, zelf gezien. Juist ja, spaken aan de lange kant. Mijn gat! Ik reed dus met een ei rond dat niet uit te balanceren was! En er waren spaken die losser zaten dan andere.
Teruggaan naar Top Wheels? No way José! Als hij het na een week niet kan, zal hij het nooit kunnen. En als hij zo vol is over zijn eigen werk, zal hij niet toegeven dat hij dat wiel zo heeft geleverd. Ook een beetje mijn schuld. k had het wiel niet laten checken door het te laten ronddraaien.
Net terug van Haan Wheels (nabij Eindhoven) die het bewuste wiel volledig heeft herspaakt (had dat voor mijn eerste 21" wiel ook al perfect gedaan) + een 650GS wiel heeft gerecht alles samen voor 95 EUR. Die man was eerder van het stille type, maar leverde me wel twee perfect rechte wielen en heeft zo zijn twijfels over de kwaliteit van de laser van Top Wheels. Ik ook verdomme!
Mijn conclusie: Top Wheels kan het niet en durft dat niet toegeven. Haan Wheels kan het wel en blijft bescheiden.
Laat dit een nuttige achtergrond informatie zijn voor ieder die overweegt een kruisspaakwiel te laten herbouwen.
T
-
den Bullet
Re: WAARSCHUWING Top Wheels
Interessant!
Ik was van plan om mijn Borrani's van den Duc daar te laten herspaken.
Effe kat uit de boom kijken, dus ...
Ik was van plan om mijn Borrani's van den Duc daar te laten herspaken.
Effe kat uit de boom kijken, dus ...
Ook al was de man vol lof over zichzelf, je had hem tenminste kunnen confronteren met die vaststellingen en hem kunnen vragen om het samen met jou eens uit te testen op zijn eigen apparatuur. Al vooraf beweren dat hij het zal afwimpelen zonder het te vragen.Teruggaan naar Top Wheels? No way José!
Ik breek jou bevindingen zeker niet af hoor, maar vindt het nogal kort door de bocht om de man te veroordelen zonder hem de kans op weerspraak te geven!!
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Relax
Jakke heeft gelijk. Ondanks slecht werk en eigen lof. 't Was waarschijnlijk héél moeilijk geweest en verloren moeite, maar jij bent assertief genoeg om zoiets fatsoenlijk aan te kaarten. En dan had ie z'n kans gehad.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Laten we duidelijk zijn dat de afwijking van het nivea was dat hij dit ZEKER moet hebben geweten. Had hij tegen mij gezegd:"ik heb uw wiel (nog) niet goed gekregen, het zal nog een weekje langer duren", dan had ik daar alle begrip voor gehad. Iedereen maakt wel eens een fout of heeft eens tegenslag ondanks gemaakte beloftes (qua timing in zijn geval).
Maar mij zo een afstand voor niks laten afleggen (niet bij de deur), nog eens langs de bandencentrale, band er terug af en dan nog eens bij hem gaan leuren met mijn ei-wiel? Nee, dat kan er bij mij niet in. Hij heeft me bewust met een kluitje in het riet gestuurd. En dan nog zijn gezeem en interessant gedoe. Brrrrrr... Het haar komt recht in mijn nek!
Hij mag zijn geld houden. Als zelfstandige zijn de afstand en mijn uren duurder dan zijn gepruts. Voor mij is die man onbekwaam, onbetrouwbaar of allebei. Ge kunt nog kiezen.
Ik ben assertief genoeg om niet met mijn k****n te laten rammelen. Hij heeft zijn kans gehad. Hij had maar eerlijk moeten zijn. Punt.
Kort door de bocht? Toch niet met een eivormig wiel!
T
Maar mij zo een afstand voor niks laten afleggen (niet bij de deur), nog eens langs de bandencentrale, band er terug af en dan nog eens bij hem gaan leuren met mijn ei-wiel? Nee, dat kan er bij mij niet in. Hij heeft me bewust met een kluitje in het riet gestuurd. En dan nog zijn gezeem en interessant gedoe. Brrrrrr... Het haar komt recht in mijn nek!
Hij mag zijn geld houden. Als zelfstandige zijn de afstand en mijn uren duurder dan zijn gepruts. Voor mij is die man onbekwaam, onbetrouwbaar of allebei. Ge kunt nog kiezen.
Ik ben assertief genoeg om niet met mijn k****n te laten rammelen. Hij heeft zijn kans gehad. Hij had maar eerlijk moeten zijn. Punt.
Kort door de bocht? Toch niet met een eivormig wiel!
T
-
Relax
'k Zeg niet dat hij niet fout was, maar hij kreeg niet de gelegenheid om ze recht te zetten.
Ja, een flauwe woordspeling wil er nog wel 'ns tussen glippen.
Nu ja, ik weet nu waar ik niet heen moet en daar ging het tenslotte om.
Ja, een flauwe woordspeling wil er nog wel 'ns tussen glippen.
Nu ja, ik weet nu waar ik niet heen moet en daar ging het tenslotte om.
Ik vind het flauw van demito...
Ge had die mens op zijn minst zonder waarschuwen een voenk op zijn cabine kunnen gaan geven...
Nee, serieus, ik zou eigenlijk hetzelfde gedaan hebben. Hij mag zijn geld houden, maar mij ziet em niet meer... Als ge klaagt, dan moet ge ook terug naar ginder en dan vallen er weer woorden... Ik moet daar ook niet van weten... 't is zo opgelost en ge zult het wel overleven zeker... Ge moet uw gevechten uitkiezen, want allemaal kunde ze toch nooit winnen en soms spendeer je gewoon te veel energie aan zulke kloterijen...
Ge had die mens op zijn minst zonder waarschuwen een voenk op zijn cabine kunnen gaan geven...
Nee, serieus, ik zou eigenlijk hetzelfde gedaan hebben. Hij mag zijn geld houden, maar mij ziet em niet meer... Als ge klaagt, dan moet ge ook terug naar ginder en dan vallen er weer woorden... Ik moet daar ook niet van weten... 't is zo opgelost en ge zult het wel overleven zeker... Ge moet uw gevechten uitkiezen, want allemaal kunde ze toch nooit winnen en soms spendeer je gewoon te veel energie aan zulke kloterijen...
GS staat voor geil speelgoed
-
mecapuet
Ik geef Demito gelijk...
Daar moet je geen twee keer voor het zelfde zijn, als hij het van de eerste keer niet kan, gaat het de tweede keer ook niet lukken.
Ik heb met mijn spaakwiel, met een lichte onbalans, ook bij twee wielvlechters geweest, toch terug moeten komen met een wiel waar niet meer met te rijden viel. Het was de eerste keer dat ze een wiel niet recht kregen....zij waren niet beschaamd om het toe te geven, toch was mijn velg nu goed uit center getrokken....
Heb ik dan zelf veel uren in gestoken en de werkwijze om zo een gekruist gespaakt wiel te richten is heel anders dan en wiel waar de spaken in het midden bij één komen....en daar loopt het mis. Heb nu nog een onbalans van een kleine mm, maar ben tevreden als ik zie van waar de velg komt...
Ga het nog eens proberen met rechte, nieuwe buitenvelg en ben er van overtuigd dat het moet gaan.

Gr, meca.
Daar moet je geen twee keer voor het zelfde zijn, als hij het van de eerste keer niet kan, gaat het de tweede keer ook niet lukken.
Ik heb met mijn spaakwiel, met een lichte onbalans, ook bij twee wielvlechters geweest, toch terug moeten komen met een wiel waar niet meer met te rijden viel. Het was de eerste keer dat ze een wiel niet recht kregen....zij waren niet beschaamd om het toe te geven, toch was mijn velg nu goed uit center getrokken....
Heb ik dan zelf veel uren in gestoken en de werkwijze om zo een gekruist gespaakt wiel te richten is heel anders dan en wiel waar de spaken in het midden bij één komen....en daar loopt het mis. Heb nu nog een onbalans van een kleine mm, maar ben tevreden als ik zie van waar de velg komt...
Ga het nog eens proberen met rechte, nieuwe buitenvelg en ben er van overtuigd dat het moet gaan.

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
Relax
Ik blijf voorlopig bij m'n stelling. Zo weet die vent nooit dat ie besch*ten werk aflevert. Zelfs zijn ontevreden klanten laten hem in die waan.
Als ik niet tevreden ben, ga ik ALTIJD terug. En is het niet om m'n centen, dan wel om m'n gram te halen.
Als ik niet tevreden ben, ga ik ALTIJD terug. En is het niet om m'n centen, dan wel om m'n gram te halen.
Relax schreef:Ik blijf voorlopig bij m'n stelling. Zo weet die vent nooit dat ie besch*ten werk aflevert. Zelfs zijn ontevreden klanten laten hem in die waan.
Een telefoontje is rap gepleegd. maar zo'n kerel zou van mij minstens te horen krijgen dat ik alles behalve tevreden was.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
In navolging van een aantal comments op dit bericht deze morgen een samenvattend mailtje gestuurd naar Top Wheels inclusief mijn ongezouten mening.
Voilà, nu kan ik zeker weer goed slapen
T
Voilà, nu kan ik zeker weer goed slapen
T
En wat is de man zijn antwoord??demito schreef:In navolging van een aantal comments op dit bericht deze morgen een samenvattend mailtje gestuurd naar Top Wheels inclusief mijn ongezouten mening.
Voilà, nu kan ik zeker weer goed slapenT
Ik denk niet dat er iemand problemen heeft met jou ongezouten mening hoor!!
Alleen het radicale standpunt vondt ik nogal éénzijdig. Als hij zijn fout toegeeft kan het nog geheel anders uitdraaien. Zoniet is het eerdere standpunt het juiste geweest. Zonder tegenwoord weet je echter niets!

Dom is hij die nooit zijn mening herziet...jakke schreef:En wat is de man zijn antwoord??demito schreef:In navolging van een aantal comments op dit bericht deze morgen een samenvattend mailtje gestuurd naar Top Wheels inclusief mijn ongezouten mening.
Voilà, nu kan ik zeker weer goed slapenT
Ik denk niet dat er iemand problemen heeft met jou ongezouten mening hoor!!
Alleen het radicale standpunt vondt ik nogal éénzijdig. Als hij zijn fout toegeeft kan het nog geheel anders uitdraaien. Zoniet is het eerdere standpunt het juiste geweest. Zonder tegenwoord weet je echter niets!
Wat ik bedoel is dat het naderhand idd beter/correcter was geweest hem in te lichten, onafgezien van al de rest. Dus bij deze...
Maar ik vermoed stilletjes dat ik lang op een antwoord zal mogen wachten...
T
Zijn antwoord zal wel in de aard zijn van het wiel is hier buitengegaan 100% in orde.demito schreef:Maar ik vermoed stilletjes dat ik lang op een antwoord zal mogen wachten...
Latere beweringen dat het niet goed was worden niet aanvaard, althans zo denk ik.
Akkoord gaan ermee doe ik helemaal niet, maar firma's "mogen" nu eenmaal meer omdat jij als klant heel magertjes staat.
Met alle respect, maar weer een gissing in deze!! Wacht het weerwoord af!!! Komt dat er niet, dan is de man in kwestie niet goed bezig.dirkske schreef:Zijn antwoord zal wel in de aard zijn van het wiel is hier buitengegaan 100% in orde.demito schreef:Maar ik vermoed stilletjes dat ik lang op een antwoord zal mogen wachten...
Latere beweringen dat het niet goed was worden niet aanvaard, althans zo denk ik.
Akkoord gaan ermee doe ik helemaal niet, maar firma's "mogen" nu eenmaal meer omdat jij als klant heel magertjes staat.
Niet altijd waar hoor!! Ik heb het deze voormiddag nog met een andere winkelier gehad over de mentaliteit van sommige mensen. Er zijn langs de "klantenkant" ook charels bij zulle, die kost wat kost hun gelijk willen halen tot ze geconfronteerd worden met hun ongelijk.
Maar swat, doet hier niet ter zake en is off topic.

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Dirkske schreef: Akkoord gaan ermee doe ik helemaal niet, maar firma's "mogen" nu eenmaal meer omdat jij als klant heel magertjes staat.
Ergens heb ik me niet zo bijster goed uitgedrukt.
Ik ben niet akkoord met zoals ik al schreef "Zijn antwoord zal wel in de aard zijn van het wiel is hier buitengegaan 100% in orde. enz."
Maar geef hiermee niet te kennen dat ik Top Wheels ongelijk geef of de poster gelijk geef.
Ik kan dat immers niet weten, ik was er niet bij he.
Maar die regeltjes die ik schreef worden al te makkelijk gebruikt ter verdediging, en daar ben ik dus niet mee akkoord.
En ja zoals ik het schreef kan je het ook lezen als een gissing ten nadele van de klant ok geef ik graag toe.
Hopelijk ben ik nu duidelijker.
? Dus geen antwoord is niet goed.... kan ergens niet volgen gezien de onderstaande txt.Jakke schreef:Met alle respect, maar weer een gissing in deze!! Wacht het weerwoord af!!! Komt dat er niet, dan is de man in kwestie niet goed bezig.
Ik denk wel dat die man of firma meer te doen heeft dan enkel maar op een forum reactie geven.
Natuurlijk zijn er zulke klanten (charels), en vermoedelijk nog veel ook, maar langs de andere kant zijn er anderen (minderheid vermoedelijk).Jakke schreef:Niet altijd waar hoor!! Ik heb het deze voormiddag nog met een andere winkelier gehad over de mentaliteit van sommige mensen. Er zijn langs de "klantenkant" ook charels bij zulle, die kost wat kost hun gelijk willen halen tot ze geconfronteerd worden met hun ongelijk.
Een al wat je ook maar beweerd helpt niets, "trek maar naar de rechter he meneerke o.i.d."
Heel de maatschappij is al langer en hoe meer in de rchting van egoisme aan het gaan, praten kan meestal ook niet meer.
En het zal er zeker niet op beteren.
Goede vakmensen die ECHT goed zijn, die zijn spijtig genoeg veel te dun gezaaid en worden ook niet naar waarde geschat en/of gerespecteerd.
Is nu ook of topic maar ja wat wil je,dat wou ik nu ook niet laten paseeren se
Bwa, ik ben gene moeilijken zulle!!
'T is gelijk in een rechtbank hé, iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is!!
@Wim.
Kleuren is nie zo moeilijk, maar tussen de lijntjes kleuren is al iets moeilijker.

'T is gelijk in een rechtbank hé, iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is!!
@Wim.
Kleuren is nie zo moeilijk, maar tussen de lijntjes kleuren is al iets moeilijker.

-
Relax
Respect, Tom.
Ben benieuwd naar z'n reactie. Gesteld dat er eentje komt.
Ben benieuwd naar z'n reactie. Gesteld dat er eentje komt.
he respects your opinion. But he does not give shit.Relax schreef:Respect, Tom.
Als 'ongezouten' betekent wat ik denk dat het betekent, dan komt er geentje..Relax schreef:Ben benieuwd naar z'n reactie. Gesteld dat er eentje komt.
@Jakke: het doet me plezier te lezen dat je nog steeds de diplomatieke minzaamheid zelve bent
-
Relax
Vanuit welk donker hol kom jij ineens? 't Zou leuk zijn mocht ik weer wat meer van je lezen.
Ongezouten = recht voor de raap maar correct. Geen scheldtirade en modder hoor...LOMAX schreef:he respects your opinion. But he does not give shit.Relax schreef:Respect, Tom.
Als 'ongezouten' betekent wat ik denk dat het betekent, dan komt er geentje..Relax schreef:Ben benieuwd naar z'n reactie. Gesteld dat er eentje komt.
@Jakke: het doet me plezier te lezen dat je nog steeds de diplomatieke minzaamheid zelve bent
Maar nog steeds in blijde verwachting...
LOMAX schreef: @Jakke: het doet me plezier te lezen dat je nog steeds de diplomatieke minzaamheid zelve bent
Idd lang geleden dat dat we jou hier nog te horen of lezen kregen!!

-
J-P
- Contacteer:
Mijn bevindingen van haan Wheels zijn gelijk aan die van Demito, heb er nu 3 wielen laten omspaken, telkens perfekt werk en relatief niet duur (want ik hoef ook niet na te stellen , ze blijven perfect in vorm.
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa