Motorrun Koningshooikt
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Motorrun Koningshooikt
De Biggetjes, een vzw die de gezinnen met mindervalide kinderen van Koningshooikt (deelgemeente van Lier) groepeert, organiseert ter gelegenheid van de jaarmarkt van Koningshooikt, op zondag 21 juni 2009, opnieuw hun jaarlijkse Motorrun.
Hierbij kunnen kinderen en volwassenen een ritje meemaken op de duozit van een motor of meerijden in een zijspan.
Na afloop van deze rit krijgt iedere deelnemer nog een verrassingszakje met enkele gadgets en versnaperingen.
Deze “Motorrun” bezorgt de Biggetjes de nodige financiële steun voor het organiseren van activiteiten en uitstappen ter ontspanning van mindervalide kinderen en voor het beter integreren in de maatschappij.
Ik ben zelf niet bij de vzw betrokken, maar omdat ik me vorig jaar een BMW heb aangeschaft (K1200GT) hebben ze mij aangesproken of ik niet zou kunnen zorgen voor een 15-tal vrijwilligers die met hun motor van deze dag een succes kunnen maken. Vandaar deze post op het forum.
Even toelichten wat dit inhoudt:
De motorrijders dienen vanaf 8 uur 's morgens aanwezig te zijn, ter plaatse wordt er gezorgd voor een ontbijt en drank.
Het is een uitgestippeld parcours van ongeveer een 15 minuten rijden (dit parcours is goedgekeurd door, en in overleg met de Stad Lier).
Drank en rustpauzes zijn voorzien tijdens het motorrijden
s' Middags wordt er een lichte lunch aangeboden in een plaatselijk etablissement.
Rond 13.00 uur wordt het einde voorzien ( bij goed weer kan dat wat uitlopen).
Zij die hiervoor tijd willen vrijmaken mogen me een mailtje sturen: steven@hazenbosch.be
Op voorhand bedankt. Steven.
Hierbij kunnen kinderen en volwassenen een ritje meemaken op de duozit van een motor of meerijden in een zijspan.
Na afloop van deze rit krijgt iedere deelnemer nog een verrassingszakje met enkele gadgets en versnaperingen.
Deze “Motorrun” bezorgt de Biggetjes de nodige financiële steun voor het organiseren van activiteiten en uitstappen ter ontspanning van mindervalide kinderen en voor het beter integreren in de maatschappij.
Ik ben zelf niet bij de vzw betrokken, maar omdat ik me vorig jaar een BMW heb aangeschaft (K1200GT) hebben ze mij aangesproken of ik niet zou kunnen zorgen voor een 15-tal vrijwilligers die met hun motor van deze dag een succes kunnen maken. Vandaar deze post op het forum.
Even toelichten wat dit inhoudt:
De motorrijders dienen vanaf 8 uur 's morgens aanwezig te zijn, ter plaatse wordt er gezorgd voor een ontbijt en drank.
Het is een uitgestippeld parcours van ongeveer een 15 minuten rijden (dit parcours is goedgekeurd door, en in overleg met de Stad Lier).
Drank en rustpauzes zijn voorzien tijdens het motorrijden
s' Middags wordt er een lichte lunch aangeboden in een plaatselijk etablissement.
Rond 13.00 uur wordt het einde voorzien ( bij goed weer kan dat wat uitlopen).
Zij die hiervoor tijd willen vrijmaken mogen me een mailtje sturen: steven@hazenbosch.be
Op voorhand bedankt. Steven.
-
adjuvo
Re: Motorrun Koningshooikt
Zeker de moeite waard , was bij de laatste editie eveneens aanwezig met enkele forumleden en ben zeker dat die kinderen er nu al naar uitkijken .
Zet mij maar alvast op de lijst , je hebt pb !
P.S. @ Marcp , de reservehelm ligt al klaar voor jou !
YOO
Ik ben dan in verlof, spijtig, wil zo wel is iets doen. Al was 't maar om 't imago van de gemmidelde motorrijder een beetje op te poetsen
Grtz, Philip!
Ik ben dan in verlof, spijtig, wil zo wel is iets doen. Al was 't maar om 't imago van de gemmidelde motorrijder een beetje op te poetsen
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Zet mij ook maar terug op de lijst , we hebben ons vorig jaar goed geamuseerd ( en goed gegeten )adjuvo schreef:Zeker de moeite waard , was bij de laatste editie eveneens aanwezig met enkele forumleden en ben zeker dat die kinderen er nu al naar uitkijken .
Ik vind alleen 8 u iets te vroeg aangezien er pas rond 10 u volk begint te komen
@ Rudy , alvast bedankt voor de reservehelm , see you there ;
mvg. Marc
K'hem ne nieven R1200RT gekocht
BMW motor club vlaanderen lid
-
adjuvo
*** UPDATE ***
DRINGEND !
Kreeg net onderstaand bericht binnen vanwege Kris ,
Beste Rudi en Steven
Kunnen jullie op het forum vermelden dat we de rijders verwachten tussen 7.30 u en 8.30.
Broodjes en koffie worden zoals vorig jaar voorzien voor het ontbijt.
Omdat ik zo weinig tijd gehad heb dit jaar heb ik geen idee hoeveel motorrijders er komen.
Hebben jullie een idee?
Alvast bedankt voor jullie deelname en tot volgende zondag.
Groetjes
Kris
Willen diegene die er bij de vorige editie bijwaren aub dringend hun aanwezigheid bevestigen ( krismark@skynet.be ) zodat Kris kan inschatten of we het halen met de huidige bezetting ?
Tx mannen ( en vrouwen ook natuurlijk
)
P.S. @ Marcp : rij je rechtstreeks of spreken we onderweg ergens af ?
DRINGEND !
Kreeg net onderstaand bericht binnen vanwege Kris ,
Beste Rudi en Steven
Kunnen jullie op het forum vermelden dat we de rijders verwachten tussen 7.30 u en 8.30.
Broodjes en koffie worden zoals vorig jaar voorzien voor het ontbijt.
Omdat ik zo weinig tijd gehad heb dit jaar heb ik geen idee hoeveel motorrijders er komen.
Hebben jullie een idee?
Alvast bedankt voor jullie deelname en tot volgende zondag.
Groetjes
Kris
Willen diegene die er bij de vorige editie bijwaren aub dringend hun aanwezigheid bevestigen ( krismark@skynet.be ) zodat Kris kan inschatten of we het halen met de huidige bezetting ?
Tx mannen ( en vrouwen ook natuurlijk
Mocht er een tekort aan motorrijders zijn laat dan maar wat weten,
Groeten
Eric
Groeten
Eric
Alles gaat slechter onder druk
R 1200 CL (ervoor K1100LT)
BMW Motor Club Vlaanderen lid n°2352585
Ik kom iets later , tss 9 en 9u30 , vergeet jij de reserve helm niet ?adjuvo schreef:*** UPDATE ***
gr. marc
-
adjuvo
Gij moogt op mij en mijne reservehelm rekenen , zoals ik vorig jaar op U mocht rekenen toen mijn GPS het liet afweten .Marc P schreef:Ik kom iets later , tss 9 en 9u30 , vergeet jij de reserve helm niet ?adjuvo schreef:*** UPDATE ***
gr. marc
P.S. Vergeet uw franstalige maat niet in te lichten , die heeft er volgens mij ook van genoten die dag !
TX Marc !
-
adjuvo
Bedankt Eric ,Eric schreef:Mocht er een tekort aan motorrijders zijn laat dan maar wat weten,
Groeten
Eric
ik denk dat de kans vrij groot is dat we er een aantal zullen moeten vervangen die wegens onvoorziene omstandigheden er gedurende deze editie om diverse redenen niet bij kunnen zijn .
Mijn voorstel is dan ook om je aan te melden bij Krismark per mail (zie hoger) , zodat ze (ja,ja ' t is een madam ! ) de nodige voorzieningen kan treffen om de mensen welke afhaken tijdig te vervangen .
In iedere geval super sympathiek van jou om zo snel op deze oproep te reageren !
Zou het een probleem zijn mocht ik maar tot de middag kunnen meerijden.adjuvo schreef:Bedankt Eric ,Eric schreef:Mocht er een tekort aan motorrijders zijn laat dan maar wat weten,
Groeten
Eric
ik denk dat de kans vrij groot is dat we er een aantal zullen moeten vervangen die wegens onvoorziene omstandigheden er gedurende deze editie om diverse redenen niet bij kunnen zijn .
Mijn voorstel is dan ook om je aan te melden bij Krismark per mail (zie hoger) , zodat ze (ja,ja ' t is een madam ! ) de nodige voorzieningen kan treffen om de mensen welke afhaken tijdig te vervangen .
In iedere geval super sympathiek van jou om zo snel op deze oproep te reageren !![]()
![]()
![]()
![]()
Alles gaat slechter onder druk
-
adjuvo
Eric ,Eric schreef:Zou het een probleem zijn mocht ik maar tot de middag kunnen meerijden.adjuvo schreef:Bedankt Eric ,Eric schreef:Mocht er een tekort aan motorrijders zijn laat dan maar wat weten,
Groeten
Eric
Mijn voorstel is dan ook om je DRINGEND aan te melden bij Krismark per mail (zie hoger) , zodat ze (ja,ja ' t is een madam ! ) de nodige voorzieningen kan treffen om de mensen welke afhaken tijdig te vervangen .
In iedere geval super sympathiek van jou om zo snel op deze oproep te reageren !![]()
![]()
![]()
![]()
Om het simpel uit te drukken , "beter een halve vogel dan geen vogel" !
Bijlange niet , integendeel , gelieve dit er wel gewoon even bij te vermelden als je dit aan Krismark doorstuurt ( kwestie van de maaltijden correct in te plannen ).
Aan alle overige lezers van dit topic , aarzel niet om indien je ergens de mogelijkheid ziet om op dit evenement aanwezig te kunnen zijn om je alvast aan te melden bij Krismark .
Op dit moment is er nog geen duidelijkheid of we de groep van 20 motorrijders waarop we een jaar geleden konden beroep doen opnieuw kunnen samen krijgen , mogelijks zijn er mensen bij waarop Chris dit jaar een beroep zal moeten doen ter vervanging van hen die er door omstandigheden niet kunnen bijzijn , zoniet komen jullie sowieso op de lijst der reservisten te staan voor de volgende editie .
Een maal per jaar zorgen wij als motards er voor dat de kinderen , hun famillie , kennissen en vrienden ter ere van de jaarmarkt de dag beleven waarnaar ze al van vorig jaar uitkijken .
Denk er aan : deze motorrun staat in eerste instantie in het kader van het goede doel , namelijk , De Biggetjes , een organisatie van andersvaliden van jeugdige leeftijd .
Mijn ervaring leert me dat dit de eersten zijn die naar ons toe komen om na een jaar van lang wachten opnieuw die unieke ervaring te kunnen beleven .
Gelieve er dus rekening mee te houden dat de passagiers niet steeds de meest ideale duo's zijn , maar met een klein beetje communicatie en het nodige zelfvertrouwen aan weerszijden heeft dit tot op heden nog nooit voor problemen gezorgd .
Zorg er wel voor om een helm voor de duo bij te hebben , zij die langskomen voor een ritje hebben echt niets bij hoor !
De organistie bevestigde zonet dat onze aanwezigheid tussen 08:30 u en 9:30 ok is wegens de aanpassing van het aanvangstijdstip van de markt .
Verzekering voor dit evenement is rond , parcours is goedgekeurd door de lokale overheid en dienstdooende ploegen van de lokale politiezone zijn reeds ingelicht dat dit evenement opnieuw doorgaat zodat de doorgang tot het afgesloten deel van de markt probleemloos kan verlopen .
@ Steven , wil jij overigens als de kippen alle namen van de deelnemers welke zich bij jou hebben aangemeld aan Krismark bezorgen , kwestie van asap de voledige bezetting in kaart te hebben .
P.S. : Trikes , zijspannen , quads, spiders , ... allen welkom , zolang het maar wielen heeft en bij Krismark werd aangemeld !
Tx !!
Laatst gewijzigd door adjuvo op 16 jun 2009, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
@ adjuvo
ok
ok
Laatst gewijzigd door stevenh op 16 jun 2009, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door dirkske op 16 jun 2009, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
P.S. Vergeet uw franstalige maat niet in te lichten , die heeft er volgens mij ook van genoten die dag !
Sorry Rudy , franstalige maat was al voor een ander evenement ingeschreven.
gr Marc
Sorry Rudy , franstalige maat was al voor een ander evenement ingeschreven.
gr Marc
-
adjuvo
Waarde companen ,
we zijn tot op heden amper met 7 gemotoriseerde deelnemers !
Nog minstens 5 kerels of dames zijn nodig om de kinderen aanstaande zondag een geslaagde dag te bezorgen .
Da's welgeteld 1 per dag vanaf nu tot het evenement . Dat moet toch mogelijk zijn ???
Enig idee wat wij aan die kinderen zoals Peter ( zie foto) , die overigens zelf visueel gehandicapt is , moeten meedelen als er zondag niemand is om met hem een ritje te rijden ?
"Sorry Peter , we zijn met te weinig dit jaar , kom volgend jaar nog eens terug jongen " ????
Vergeet niet dat wij elke dag kunnen rijden , maar dat deze gelegenheid zich voor hen slechts eenmaal per jaar voordoet !
Slechts 5 extra goede zielen welke zich aanmelden bij krismark@skynet.be of via telefoon bij Kris Verlinden op 0475 42 41 70 volstaan !
Een klein gebaar van onzentwege maakt zondag een wereld van verschil .

Nog minstens 5 kerels of dames zijn nodig om de kinderen aanstaande zondag een geslaagde dag te bezorgen .
Da's welgeteld 1 per dag vanaf nu tot het evenement . Dat moet toch mogelijk zijn ???
Enig idee wat wij aan die kinderen zoals Peter ( zie foto) , die overigens zelf visueel gehandicapt is , moeten meedelen als er zondag niemand is om met hem een ritje te rijden ?
"Sorry Peter , we zijn met te weinig dit jaar , kom volgend jaar nog eens terug jongen " ????
Vergeet niet dat wij elke dag kunnen rijden , maar dat deze gelegenheid zich voor hen slechts eenmaal per jaar voordoet !
Slechts 5 extra goede zielen welke zich aanmelden bij krismark@skynet.be of via telefoon bij Kris Verlinden op 0475 42 41 70 volstaan !

-
CruiseControl
Hey,
Jullie oproep is tot op ons BDVSC-forum terechtgekomen en ik heb zondag nog niet echt iets t doen..
Ik rij met een (heel vuile) Yamaha Virago 535. Niet de meest ideale fiets om een duo op mee te nemen, maar wat hij aan ruimte weinig heeft compenseert em met geluid.
Mailtje is al verzonden, ik hoor wel of jullie me bruikbaar achten.
Groeten
Jullie oproep is tot op ons BDVSC-forum terechtgekomen en ik heb zondag nog niet echt iets t doen..
Ik rij met een (heel vuile) Yamaha Virago 535. Niet de meest ideale fiets om een duo op mee te nemen, maar wat hij aan ruimte weinig heeft compenseert em met geluid.
Mailtje is al verzonden, ik hoor wel of jullie me bruikbaar achten.
Groeten
ik ben ook weer van de partij jammer genoeg weer eerst werken en dan zo rap mogelijk naar daar komen .
is te hopen zo mooi weer als voorig jaar .
grt kris
is te hopen zo mooi weer als voorig jaar .
grt kris
-
edargpu
@ Adjuvoadjuvo schreef:Waarde companen ,
"Sorry Peter , we zijn met te weinig dit jaar , kom volgend jaar nog eens terug jongen " ????![]()
![]()
ik hoop dat jij voor mij alles hebt kunnen regelen tijdens mijn afwezigheid zoals afgesproken?
Edargpu
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
Beemerboy09
Ik ben er dit jaar niet bij, want ik moet zondag werken.
I love my R 850 RT.
-
adjuvo
1 man , 1 woord !edargpu schreef:adjuvo schreef:Waarde companen ,
![]()
@ Adjuvo
ik hoop dat jij voor mij alles hebt kunnen regelen tijdens mijn afwezigheid zoals afgesproken?
Edargpu
Alles is geregeld , je staat op de lijst !
Nu maar duimen dat we de
Nog kandidaten ?
No problem , steeds welkom , mail of bel Kris !
-
adjuvo
In naam van de Biggetjes danken wij eenieder die zich nog op de valreep heeft aangemeld om morgen deel te nemen .
Het team is compleet , bedankt iedereen !

-
edargpu
Rudi,
je hebt meel
je hebt meel
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Ik zal men mailtje waarschijnlijk te laat naar Krismarc gestuurd hebben!adjuvo schreef:In naam van de Biggetjes danken wij eenieder die zich nog op de valreep heeft aangemeld om morgen deel te nemen .
![]()
In ieder geval moest het blijken dat jullie zondagmorgen nog volk te kort hebben, laat het maar weten, ik woon niet ver van Koningshooikt af.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
@ edargpu ;
Luc had jij geen foto's genomen ?
Luc had jij geen foto's genomen ?