Kelken zijn normaal zonder luchtfilter, hoogstens met een klein gaasje. Zonder luchtfilterkast ga je zeker andere sproeiers en eventueel naalden moeten monteren. ik heb de k&n's zoals op de foto, iets beter geschikt voor straatgebruik. De kelken zijn mooi, maar hij zuigt wel alles binnen wat hij tegenkomt, (dus oppassen voor zuigplekken hé....) inclusief water, stof, steentjes etc.....
Als je de juiste sproeier bezetting wil hebben en het onderste uit de kan wl halen zou je eigenlijk eens naar Ruud Frederiks moeten in Goes, reken wel op een 2-300 euro want Ruud is niet goedkoop
Wil je het zelf doen, begin dan met de hoofdsproeier, hoogste topsnelheid is de juiste sproeier, dan middentoeren is door de positie en vorm vd naald bepaald, en starten en stationair is via de stationair sproeier. Bestel dan maar al wat vlotterkamer dichtingen want uw carbkes gaan veeeeeel open moeten zenne.....Te rijk is nie goed, dan komt er benzine in de olie, te arm is nie goed voor de kleppen. Dus testen, bougies eruit, indien te licht dan rijker, indien nat of donker dan armer zetten
Niet zo simpel hé jong 

R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project