Gelände Schnee
Moderator: GVN
-
George Michael
Re: Gelände Schnee
Hier . . . . . .
Regio Utrecht. Vannacht wordt het -12 en morgen weer op de RT 
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
-
George Michael
Tussen 3991 en 3582 
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
vandaag om een motorremorkske geweest voor achter ... en met de wing
-
Jan en Greet
Wij (de Gsa en ik) waren vanmorgen óók op pad
Cool hé
Morgen wordt het afwachten...als té hard gevroren...sluit ik me aan bij de mietjes
Cool hé
Morgen wordt het afwachten...als té hard gevroren...sluit ik me aan bij de mietjes
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
iemand toevallig ervaring met sneeuwkettingen?
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... 107,,,.htm
heb alleen deze gevonden maar ik denk dat dat goedkoper kan niet?
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... 107,,,.htm
heb alleen deze gevonden maar ik denk dat dat goedkoper kan niet?
850 is genoeg als ge door het Gelände wilt komen
ik enkel woon-werk met de GS.. daarna afspoelen en terug de garage in. morgen blijft hij op stal. 
ja ja gisteren morgen om 07h15 vertrokken vanuit Anderlecht naar huis...leuk maar toch oppassen..geen moto's tegen gekomen 
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
dat die grute moilen hier maar eens komen rijden. Je geraakte nog niet met de auto de straat uit in één keer wegens te glad en teveel berg op.
Ik wil hier nog den eerste moto zien straat uit / op rijden zonder op zn toot te gaan
J
Ik wil hier nog den eerste moto zien straat uit / op rijden zonder op zn toot te gaan
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
George Michael
. . . . . Motor starten prima vanochtend, maar wat blijkt, . . . . . koffers gingen niet open
Mechanisme vast door vorst. Nooit meegemaakt. Dus werkspullen konden niet mee. Dus auto van mijn vrouw gepakt 
-
Jan en Greet
Vandaag voor mietje gespeeld
raakte de talud van garageuitrit niet op
Ben dan maar met de koekedoos gaan werken
Vanavond de uitrit duchtig onder handen genomen (allez,'n beeteke zout gestrooid
)in de hoop dat ik morgen buitenraak 
Ben dan maar met de koekedoos gaan werken
Vanavond de uitrit duchtig onder handen genomen (allez,'n beeteke zout gestrooid
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
Mij maakte gij niks wijs zenneJan en Greet schreef:in de hoop dat ik morgen buitenraak
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Jan en Greet
Koest,in den hoek gij...en van den dansvloer blijvenWimLT schreef:Mij maakte gij niks wijs zenneJan en Greet schreef:in de hoop dat ik morgen buitenraak
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
rijden jullie in deze omstandigheden met aangepaste bandenspanning? (tourance exp)
w
w
R 1200 GS - yippie, weeral verdwaald!
WR426 - yippie
WR426 - yippie
Hier waren de kids op straat aan ijshockey spelen
Zou het gevaarlijk zijn met de moto buiten komen
Toch raar als je straat indraaid en je ziet er een paar met schaatsen en een stick staan GRTS Danny
Hahaha, ik beweer ook niet dat ik niet op men bakkes ben gegaan.
En dat kofferprobleem had ik aan de hand, misschien een optie voor de nieuwe reeks.
En dat kofferprobleem had ik aan de hand, misschien een optie voor de nieuwe reeks.
850 is genoeg als ge door het Gelände wilt komen
Ik vind dat er veel verschil is tussen de grote banen en de kleine straatjes. De grote banen liggen bijna droog en de kleine met regelmatig een ijsplek. Maar ja gewoon voorzichtig zijn zeker. 
Op de reis van het leven telt niet het doel maar wel de weg er naar toe. GS 1200
geen enkel probleem, integendeel dikke fun. Oke, met de GS zou het ook fun geweest zijn, maar met dichtgeknepen billenJ schreef:dat die grute moilen hier maar eens komen rijden. Je geraakte nog niet met de auto de straat uit in één keer wegens te glad en teveel berg op.
Ik wil hier nog den eerste moto zien straat uit / op rijden zonder op zn toot te gaan![]()
![]()
![]()
![]()
J

meerdere malen meegemaakt met koffers 1150, eventjes blazen op het slot, de sleutel wat warmen , open doen maar heel vlug dicht doen want anders is het terug bevroren....George Michael schreef:. . . . . Motor starten prima vanochtend, maar wat blijkt, . . . . . koffers gingen niet openMechanisme vast door vorst. Nooit meegemaakt. Dus werkspullen konden niet mee. Dus auto van mijn vrouw gepakt
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
-
Jo De Paepe
Beetje WD-40 in het slot spuiten om bevriezen tegen te gaanmeerdere malen meegemaakt met koffers 1150, eventjes blazen op het slot, de sleutel wat warmen , open doen maar heel vlug dicht doen want anders is het terug bevroren....
-
Relax
Goeie tip. Moet ik 'ns met m'n waterleiding proberen.
I respect your opinion. But I don't give shit.
YOO
Ik geraak gewoon nog geen tien meter zonder op m'n gezicht te gaan, geraak gewoon de oprit niet af
Schuif bijna op m'n gezicht als ik 't te voet doe, stel je voor met zo'n dik varken onder je

Grtz, Philip!
Ik geraak gewoon nog geen tien meter zonder op m'n gezicht te gaan, geraak gewoon de oprit niet af
Schuif bijna op m'n gezicht als ik 't te voet doe, stel je voor met zo'n dik varken onder je

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
keep on trying!!!Koppel!! schreef:YOO
Ik geraak gewoon nog geen tien meter zonder op m'n gezicht te gaan, geraak gewoon de oprit niet af![]()
Schuif bijna op m'n gezicht als ik 't te voet doe, stel je voor met zo'n dik varken onder je![]()
Grtz, Philip!
heb al echt genoten van het rijden in de winterkoude maar doe wel mijn regenpak aan kwestie van de koude wind af te weren en het werkt zeker!
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150