Gezocht: Connector voor StreetPilot 26/27/28xx

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
HanzThePanz

Gezocht: Connector voor StreetPilot 26/27/28xx

Bericht door HanzThePanz »

Ik ben al een tijdje op zoek naar een connector zoals die aan de Garmin motorkabel (of 12volt adapter / netvoeding) zit. Ik geloof dat het 't best bewaarde geheim van Garmin is waar je die stekkertjes kan kopen. Ik wil namelijk een aansluiting voor mijn 2730 maken op een 2e motorfiets, maar ben niet bereid om 30 euro :lol: te gaan betalen voor zo'n kabeltje.

Ik ben natuurlijk ook geholpen met een kapotte voeding (met daaraan het kabeltje...). Het gaat me puur om de 12 volt aansluiting, het geluid hoeft wat mij betreft niet door te worden gegeven.

Nog even voor de volledigheid: het gaat dus om de langwerpige connector die je achterop de StreetPilot 'schuift'.
Don't fix it if it ain't broken...
st1100

Re: Gezocht: Connector voor StreetPilot 26/27/28xx

Bericht door st1100 »

Ik heb een nieuw kabeltje van Touratech liggen voor een 26xx of een 27xx , nooit gebruikt. Mag weg voor 20€ (is halve nieuwprijs). Meer info op http://www.rad.eu/nl/c/m/4575-touratech ... t-26xx.htm .
John
Contacteer:

Bericht door John »

Ik snap niet dat je niet gewoon een fiche zet tussen de originele kabel. Dan heb je niet meer te doen dan een tegenstekker vast te plaatsen op je fietsen. Bij mijn 2610 was het kabeltje nog maar 25 cm lang.
Ik heb hier zes motoren waar mee gereden wordt en op een wip plaats je de GPS op een andere motor.
Ik gebruik vierpolige stekkers, voeding plus geluid.
HanzThePanz

Bericht door HanzThePanz »

Goed idee! Het is zó simpel dat je er niet snel aan denkt... tenminste, ik heb daar niet aan gedacht. Bedankt voor de tip!

Overigens ben ik nu bijna een week op het internet op zoek naar een originele connector, maar dat is echt geen doen. De meeste bedrijven die connectoren verkopen hebben tussen de drieduizend en tienduizend verschillende types. Als je dan niet weet hoe zo'n ding heet is het helemaal zoeken naar de spreekwoordelijke naald in een hooiberg...
Don't fix it if it ain't broken...
Plaats reactie