onderwerp gesloten
Moderator: GVN
onderwerp gesloten
Zeg ge kunt misschien alle onderwerpen ineens sluiten he
wat die gast van RAf's motorschop heeft gedaan gaat gewoon niet door de beugel,ik hou het voor bekeken
goe bezig mannen eenhhe smijt me maar nog eens van't forum ik lig er echt ni van wakker
de mazzel gasten
wat die gast van RAf's motorschop heeft gedaan gaat gewoon niet door de beugel,ik hou het voor bekeken
goe bezig mannen eenhhe smijt me maar nog eens van't forum ik lig er echt ni van wakker
de mazzel gasten
-
mmmmaxxxx
Re: onderwerp gesloten
Pas maar op CROW zomaar kenbaar maken dat je in Grimbergen woont in je profiel, zou wel eens als reclame kunnen geïnterpreteerd worden.CROW schreef:Zeg ge kunt misschien alle onderwerpen ineens sluiten he
de mazzel gasten
Maxxx
-
Iron Gonzo
hela ons lievelingsdrankse niet misplaatsen hé 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Misschien commercieel heel interessant om dit forum volledig op te doeken. Echt goeie reclame voor het merk kan je het bezwaarlijk nog noemen op dit moment met al die threads over defecten
...
Nil volentibus arduum
-
DJAIRO
Hoi Crow,
Vindt het ook spijtig dat het onderwerp gesloten is,maar ondertussen,hebben toch meer dan 1800 personen kunnen lezen,wat voor vuile,smerige zaken er gebeurd zijn tegenover de Robby Brys, en ik denk dat dat bij de lezers nog lang in het geheugen zal blijven zitten hoor!!!
Verder vraag ik mij af hoe zou het zijn met die andere Robby ,ben z'n"alter ego"al vergeten
Frank
Vindt het ook spijtig dat het onderwerp gesloten is,maar ondertussen,hebben toch meer dan 1800 personen kunnen lezen,wat voor vuile,smerige zaken er gebeurd zijn tegenover de Robby Brys, en ik denk dat dat bij de lezers nog lang in het geheugen zal blijven zitten hoor!!!
Verder vraag ik mij af hoe zou het zijn met die andere Robby ,ben z'n"alter ego"al vergeten
Frank
Sluit me volledig aan, 't is straf dat deze topic gesloten wordt. Het mag misschien wel reclame zijn verder werden bij de opening geen namen gebruikt buiten de naam Robby Brys.
De persoon dat dit alles saboteerde komt op deze manier er goed vanaf. Hij is degene dat de naam van een BMW dealer met name Raf's Motorshop heeft gebruikt, hij heeft daarmee het lont aangestoken.
Maar ik denk dat het feit dat deze topic werd verwijderd het lont nog lange tijd zal nabranden.
Als men op deze manier concurrentie aan de grond probeert te krijgen kan je ook wel de weerbots verwachten.
Je moest je schamen "nieuwe Robby" van Raf's. Foei !!!
De persoon dat dit alles saboteerde komt op deze manier er goed vanaf. Hij is degene dat de naam van een BMW dealer met name Raf's Motorshop heeft gebruikt, hij heeft daarmee het lont aangestoken.
Maar ik denk dat het feit dat deze topic werd verwijderd het lont nog lange tijd zal nabranden.
Als men op deze manier concurrentie aan de grond probeert te krijgen kan je ook wel de weerbots verwachten.
Je moest je schamen "nieuwe Robby" van Raf's. Foei !!!
-
Dirk Pauwels
Zwijg stil, straks mag er niets anders meer gepost worden dan de goed nieuws show. Verbaast mij dat onze waakhond dit topic nog niet heeft gelocked....Er worden weer namen genoemd....Raketman schreef:Misschien commercieel heel interessant om dit forum volledig op te doeken. Echt goeie reclame voor het merk kan je het bezwaarlijk nog noemen op dit moment met al die threads over defecten...
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
Michel
Wat heb ik gemist?????
Michel
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
-
Iron Gonzo
niets enkele een kinderspeeltuin die zich moest laten gelden op een wel zeer mooie topic,
met verassende onthulling
bij deze is ze dan ook verwijderd
met verassende onthulling
bij deze is ze dan ook verwijderd
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
IK heb bmw-mc-vlaanderen erop gewezen dat er de laatste tijd heel wat reclameboodschappen getolereerd worden en dat dit als een meer dan volwaardige motorclub erop neerkomt dat ze hun eigen gebruikersdoctrine en forumreglement in het belachelijke trekken. Ofwel stroken de gebruikersdoctrine niet met de perspectieven van de club, ofwel stroken de perspectieven van de club niet met de gebruikersdoctine.
In weze wordt niet iedereen hier gelijk behandeld, en hierdoor komt de club helemaal niet meer geloofwaardig over als belangenverdediger tegenover BMW. Ofwel wordt iedereen terechtgewezen bij het plaatsen van reclameboodschappen, ofwel laat je ze voor iedereen toe.
dank voor uw aandacht.
In weze wordt niet iedereen hier gelijk behandeld, en hierdoor komt de club helemaal niet meer geloofwaardig over als belangenverdediger tegenover BMW. Ofwel wordt iedereen terechtgewezen bij het plaatsen van reclameboodschappen, ofwel laat je ze voor iedereen toe.
dank voor uw aandacht.
-
Flat Twin Power
Ja maar, waar stopt het dan eigenlijk. Het forum staat propvol met reclame. Zumo alhier, Zumo alginder, Hein Gericke, Tom Tom, namen van winkels langs alle kanten.JH. schreef:IK heb bmw-mc-vlaanderen erop gewezen dat er de laatste tijd heel wat reclameboodschappen getolereerd worden en dat dit als een meer dan volwaardige motorclub erop neerkomt dat ze hun eigen gebruikersdoctrine en forumreglement in het belachelijke trekken. Ofwel stroken de gebruikersdoctrine niet met de perspectieven van de club, ofwel stroken de perspectieven van de club niet met de gebruikersdoctine.
dank voor uw aandacht.
Volgens het forumreglement wordt beledigende taal ook niet gepikt. Maar wat voor de ene beledigend is is niet noodzakelijk voor de andere persoon beledigend. Persoonlijk vind ik de postings van onze vriend van de politie Oberon bij momenten serieus beledigend. Als je zaken als RTFM mag posten zonder op je vingers getikt te worden dan stel ik mij ook vragen. Als je mensen die je van haar nog pluimen kent mag uitmaken voor provocateur zonder op je vingers getikt te worden stel ik mij ook vragen.
Durf jij met 100 procent zekerheid zeggen dat je in al je postings nooit eens een nametje gedropt hebt ?
Als je consequent volgens de forumregels moet handelen dan zullen er heel wat topics gesloten of verwijderd moeten worden.
En als je consequent wil zijn doe het dan elke dag, voor iedereen en niet voor de een wel en voor de ander niet.
Flat Twin Power schreef:Ja maar, waar stopt het dan eigenlijk. Het forum staat propvol met reclame. Zumo alhier, Zumo alginder, Hein Gericke, Tom Tom, namen van winkels langs alle kanten.
'k Vind dit ook een héél moeilijke lijn om te trekken. Ondoenbaar eigenlijk, want in élke post zit een "naam"
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

.. inderdaad;.....
Ofwel de doctrine aanpassen ,ofwel ze consequent toe passen ... doch één van beiden zijn noodzakelijk.
Ofwel de doctrine aanpassen ,ofwel ze consequent toe passen ... doch één van beiden zijn noodzakelijk.
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Voila, speciaal nog PC aangezet. En bij deze sluit ik de topic, en het vermeldde topic werd verwijderd op uitdrukkelijke vraag van één van de betrokkenen, dit om geen polemiek te krijgen, die blijkbaar toch al duidelijk bezig was.
Discussies worden best altijd met de betrokkenen zelf gevoerd, en niet op een publiek forum.
Discussies worden best altijd met de betrokkenen zelf gevoerd, en niet op een publiek forum.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum