Nu wil ik met mijne Beemer eens meer lawaai gaan maken zie.
Iemand een suggestie? Ergens een gaatje boren? (Maar da's onomkeerbaar zeker)
Met verlangen uitziend naar jullie verlichte antwoorden.
Kexke
Moderator: GVN
Dat snap ik nu niet, hè. Waarom zou je meer lawaai willen maken? Koekblikkers horen je toch niet omdat de radio aan staat. Je moet fors meer herrie gaan maken als je daar bovenuit wil komen. En dan veroorzaak je echt veel meer overlast.Kexke schreef:Dag lieve mensen,
Nu wil ik met mijne Beemer eens meer lawaai gaan maken zie.Kwestie van mijne moteur te laten horen in de files.
Iemand een suggestie? Ergens een gaatje boren? (Maar da's onomkeerbaar zeker)
Met verlangen uitziend naar jullie verlichte antwoorden.
Kexke
Nochtans, als ik in mijn koekjesblik zit, dan heb ik toch wel de indruk dat ik een Duc of een GS met Akrapovich van veel verder hoor aankomen. Muziek of geen muziek. 't Is geen kwestie van de hele tijd lawaai te maken, maar toch eens open te kunnen zetten als er weer een Duitse tank (of een witte bestelwagen voor mijn part®win schreef: Dat snap ik nu niet, hè. Waarom zou je meer lawaai willen maken? Koekblikkers horen je toch niet omdat de radio aan staat. Je moet fors meer herrie gaan maken als je daar bovenuit wil komen. En dan veroorzaak je echt veel meer overlast.
"Loud pipes save lives" is een achterhaalde kreet die alleen nog maar door penopauzemannetjes op HD's wordt gebezigd....

Daarmee da ge het geluid van mijnen brommer zo mooi vindIRON GONZO schreef:en een BMW met luide pijp, dit past gewoon weg niet. (is persoonlijke mening) tenzij je hem ombouwt naar cafe racer
LMAOBiemeRT schreef:Laat er wat tijd overgaan en ge gaat echt leren genieten van uwe "stille" motor.