Ter info: bij een Tomtom zou dit absoluut geen problemen gevenRT Rider schreef:Inderdaad. Ook het aanschaffen van zo een redelijk complex apparaat doe je ook niet net voordat je op vakantie gaat.

Moderator: GVN
Ter info: bij een Tomtom zou dit absoluut geen problemen gevenRT Rider schreef:Inderdaad. Ook het aanschaffen van zo een redelijk complex apparaat doe je ook niet net voordat je op vakantie gaat.

Daar het probleem blijkbaar is uitgeklaard en er toch al off-topic wordt gegaan, wil ik - voor dat ze er bij deze topic hier ook een slotje op zetten - OPA er toch even op wijzen dat ie met 2 maten en 2 gewichten meet !! Volgens OPA is bij iemand die de garantievoorwaarden niet leest het de fout van de fabrikant als er iets misloopt, terwijl je wel zelf in de fout gaat wanneer je de handleiding niet leest. Dit kan je toch niet objectief noemen hé, opa ?Opa schreef:Dan is het je eigen schuld dat dingen mislopen op je vakantie. Probeer dan eens objectief te zijn en niet een bedrijf of product af te branden voordat je ermee hebt leren werken. Weer een opruier erbij. Je zal je welkom voelen hier, er zijn er nog meer
 )
 )... maar dan had die vooraf-te-plannen-toeristische-route er weer niet ingezeten...Koen... schreef:Ter info: bij een Tomtom zou dit absoluut geen problemen geven

Dat komt potverdorie van ne goeieOpa schreef:Probeer dan eens objectief te zijn en niet een bedrijf of product af te branden.

't ligt misschien aan het weer, maar als je sommige reacties (meervoud opdat niemand zich geviseerd zou voelen
    't ligt misschien aan het weer, maar als je sommige reacties (meervoud opdat niemand zich geviseerd zou voelen  ) hier leest, is er dringend noodzaak aan een uitbreiding van het Beemer café met een kindergarten (met of zonder springkasteel)... Gelukkig zijn er Demito's foto's om bij weg te dromen.
 ) hier leest, is er dringend noodzaak aan een uitbreiding van het Beemer café met een kindergarten (met of zonder springkasteel)... Gelukkig zijn er Demito's foto's om bij weg te dromen. , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
 , (E36/8; F25), Lid BMW MCVLBiemeRT schreef:Dat komt potverdorie van ne goeieOpa schreef:Probeer dan eens objectief te zijn en niet een bedrijf of product af te branden.

Effe een héél andere reactie dan toen uw nederlandse colega in de shit zat en BMW de duivel werd

Dat mij dan allerlei onwaarheden worden aangewreven daar kan ik niets aan doen. Deze meneer had misschien iets eerder zijn gps moeten kopen en zich wat meer erin moeten verdiepen voordat hij allerlei negatieve uitlatingen doet.
 Dat mij dan allerlei onwaarheden worden aangewreven daar kan ik niets aan doen. Deze meneer had misschien iets eerder zijn gps moeten kopen en zich wat meer erin moeten verdiepen voordat hij allerlei negatieve uitlatingen doet. 

Deze week de zumo terug uit herstelling ontvangen , 't is te zeggen heb een volledig NIEUW apparaat gekregen met een verse unlock code erbij en allen de prijs van het schermke dien te betalen.ErTe-er schreef:bucht zou ik de zumo zeker niet noemen maar de mijne is momenteel binnen voor herstelling , domweg laten vallen nadat ik hem effe in mijne helm had gestoken om naar binnen te gaan en direkt vergeten dat hij daar inzat
Touchscreen gebarsten en nu in bangelijke afwachting of datte nog kan vervangen worden en kwanta kosta he

Deze week de zumo terug uit herstelling ontvangen , 't is te zeggen heb een volledig NIEUW apparaat gekregen met een verse unlock code erbij en allen de prijs van het schermke dien te betalen.
Vind ik toch wel goede service van Garmin en dan mag t ook eens gezegd worden!
 ge moogt er zeker van zijn
 ge moogt er zeker van zijn 

ik zou het niet beter kunnen verwoordenHanzThePanz schreef:Lees altijd met veel verbazing de voors-en-tegens van de Garmin en/of TomTom aanhangers. Ik denk dat er toch vaak appels met peren worden vergeleken. Nou ja, okee, het is allebei fruit, maar daar houd het dan wel bij op (denk ik). Heb zelf een Garmin 2720 op de motor en TomTom Navigator 7 in de auto. De enige dingen die mij opvallen zijn het feit dat ik zelfs m'n oma met de TomTom op pad kan sturen en ze dan ook nog aankomt op de plek die ze oorspronkelijk bedoelde. Van m'n Garmin valt me op dat ik er prachtige routes mee kan uitstippelen op de PC, terwijl ik de TomTom daar nou juist weer niet gebruiksvriendelijk in vind. Of dat aan mij ligt of aan TomTom boeit me eigenlijk niet zo.
Verder lijkt het een zinloze discussie. Je hebt een Garmin of een TomTom. Je gebruikt Windows of Linux. Je houd van voetbal of wielrennen. Je zweert bij Mchelin of Bridgestone. En als je het allemaal mooi en leuk vind? Dan ben je pas echt een gelukkig mens!

)
 )