Passen open/dicht

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Koppel!!

Re: Passen open/dicht

Bericht door Koppel!! »

YOO

Boven op de Gavia is een restaurant, geloof mij als ik zeg dat die eigenaars niets liever hebben dan dat 'm open blijft voor de rest van 't seizoen :wink:
Trouwens, de spaghetti is er aan te raden :-P

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Gino GS

Bericht door Gino GS »

pirre105 schreef:Dank u voor de info. Ik ga normaal de 8 ste over de Stelvio komende van de Spügen pass en rij met een lichtgrijze R1200RT. Wie weet komen we ons daar tegen? Met wat rijdt jij trouwens?
Het zou toch straf zijn dat de de Gavia terug zouden sluiten na de Giro doortocht.
Zelf ga ik de 9e over de Stelvio en Gavia. Ik overnacht net na de Gavia in Ponte di Legno. Van daaruit ga ik via de Brenta groep naar de Sella groep toe. Ik rij op een zilveren (wie niet) R1150RT
F800GS
Gino GS

Bericht door Gino GS »

De Gavia is inmiddels ook open lees ik.
F800GS
buske1300

Bericht door buske1300 »

De Silvretta is nog dicht.De Jaufenpass en de Timelsjoch zijn open,kan het weten want ik ben er gisterennamiddag in de gietende regen naar boven gereden.Boven was het 6gr,brrrr
Dat rechts mannivelleke bijt niet zenne,gaaaaasss
jpblocken
Contacteer:

Bericht door jpblocken »

Sinds zaterdag 7 juni terug thuis. Verleden week zondag 30 mei via de Berninapas (komende uit de richting Zernez) naar de Stelvio gereden. Pas naar de Forcola di Livigno was gesloten zodat we tot Tirano moesten rijden. Daar stuurden ze ons vanwege de Giro naar het Zuiden. Vervolgens zijn we toch Oostwaarts (Apica en Edolo volgend) tot Ponte de Legno gereden. Vervolgens terug naar het Noorden over de Passo di Gàvia. Hebben wel, vanwege de Giro een uurtje moeten wachten van de Caribineri mogen wachten aan de voet. In Bormio de Stelvio zonder probleem kunnen overrijden. En inderdaad, komend uit het Noorden lijkt me veel mooier! Zal hem zeker volgende keer in die richting rijden. Nog maar twee dagen terug en al opnieuw wegdromend...
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Plaats reactie