nogmaals oprecht dank Relax.
 nogmaals oprecht dank Relax.arnold, vraagje :die givi is dat kwalitatief even goed als secdem of CB?... kun je daarmee in hoogste stand 180/u
 doen zonder dat ie vervormt, of afbreekt of barst? heb jij em gekkocht of proefgereden ?
 doen zonder dat ie vervormt, of afbreekt of barst? heb jij em gekkocht of proefgereden ?Moderator: GVN
 nogmaals oprecht dank Relax.
 nogmaals oprecht dank Relax. doen zonder dat ie vervormt, of afbreekt of barst? heb jij em gekkocht of proefgereden ?
 doen zonder dat ie vervormt, of afbreekt of barst? heb jij em gekkocht of proefgereden ?ik kan moeilijk oordelen of dit scherm even goed is als een Secdem of CB , heb ze niet getest !amateurke schreef:idd relax heeft mij zijn ruit afgemonteerd en bij gemonteerd (10min)nogmaals oprecht dank Relax.
arnold, vraagje :die givi is dat kwalitatief even goed als secdem of CB?... kun je daarmee in hoogste stand 180/udoen zonder dat ie vervormt, of afbreekt of barst? heb jij em gekkocht of proefgereden ?

Wel Marc,mdc schreef:Op de site van Secdem staat maar één model. Die van 5 cm hoger.
description: Bulle haute protection
reférence: BB 028 HP
couleur: fumé clair
matériaux: PMMA
épaisseur: 6 mm
hauteur: 50 cm
prix: 131,40 €
remarque: dispo uniquement en incolore. Important: Ne pas rouler à haute vitesse àvec cette bulle en position haute.
En de prijs van boven de 200 Euro lijkt mij ook wat veel. Ik heb die vorig jaar gekocht aan 160 Euro.
Marc

)
 ) 
  met vizier open en geen wind te bespeuren; zaaalig maar gevaarlijk  want de indruk van snel te gaan is minder en op wegen waar je 70 mag zit je zonder het te weten aan 90/100
 met vizier open en geen wind te bespeuren; zaaalig maar gevaarlijk  want de indruk van snel te gaan is minder en op wegen waar je 70 mag zit je zonder het te weten aan 90/100   zo geruisloos rij je dan. En dan dat overheerlijk gezoem van de boxer.
 zo geruisloos rij je dan. En dan dat overheerlijk gezoem van de boxer.  

de duo is uiterst tevreden , kan met vizier open blijven rijden , tenzij de wind "verkeerd" zit bij maar enkel bij hogere snelheden. ( 120+).amateurke schreef:zeg nolle, en de kwaliteit voor den duo, hoe zit het daar mee ?
best eerst eens online checken of de ruit nog voorradig is.....in RAD Drongen waren er nog 2.....misschien eerst even bellen ?Frank K schreef:is dat GIVI-scherm gewoon leverbaar bij RAD of moet je dat speciaal laten bestellen?
het scherm is zéker even dik als het origineel ! trillingen heb ik niet opgemerkt..Pvde schreef:Nolle,
Hoe dik is dat scherm van Givi, evendik als het origineel of iets dunner?
Hoe is het met trillingen, meer of minder dan het origineel?
daarom heb ik er ook een aangeschaft en tot nu toe tot mijn volle tevredenheid : voor 92 € kunt je idd niet gefopt zijn , de ( eventuele ) minpunten ten opzichte van een CB scherm neem ik er graag bijPvde schreef:Ik ga mij er ook eentje bestellen, voor die prijs kunt ge niet gefopt zijn!

stilte alom, het zingen van de boxer, de klliks en klaks van van de boite, rijgeluiden, heerlijk. 140/160
 stilte alom, het zingen van de boxer, de klliks en klaks van van de boite, rijgeluiden, heerlijk. 140/160   
   met vizier open = geen probleem.

En rijden met gesloten vizier ???? Wel windgeruis ?amateurke schreef:ben mijn givi scherm gaan afhalen bij RAD Willebroek (zaterdag besteld en woensdag lag het er al), 1,2,3 gemonteerd en gaan uitproberen. Zaaaligstilte alom, het zingen van de boxer, de klliks en klaks van van de boite, rijgeluiden, heerlijk. 140/160

Nadeel je hebt de indruk dat het minder snel gaat dan anders maar dat slechts schijn want je vlamt veel te snel eigenlijk
dus Givi-fanaten oppassen op uw killometrikske