map update

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
poestexas

map update

Bericht door poestexas »

hallo,
mijn zumo 550 van vorig jaar gaf al verschillende maal een bericht dat de maps meer dan een jaar oud zijn. Via de aangegeven garmin.com./update (zoals aangegeven lukt het me echter niet enige map-update te vinden;
Heeft er iemand enig idee hoe die updates te bekomen zijn?
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
jantje beton

Re: map update

Bericht door jantje beton »

niet aantekken gewoon wegduwen oftewel de nieuwe update bestellen bij garmin v10
BEN WEER EENS ONLINE
MKT1200

Bericht door MKT1200 »

Ik zit ook met een mapupdate probleem voor mijn 2820. Moet besteld worden via My Garmin in Engeland. Maar als ik op MyGarmin klik kom ik altijd op de Belgische site uit waar ik ben geregistreerd. Maar hier zeggen ze dat er geen update beschikbaar is. Op de Engelse site echter wel. Hoe kan ik mij dan toch registreren op de UK site? Heeft er eventueel iemand de Update city Navigator NT Europe 2008 te leen of te Copy (mits betaling van de kosten natuurlijk) zodat ik niet zo lang moet wachten op de DVD. De registratiecode zal wel sneller te krijgen zijn veronderstel ik.
jantje beton

daar kun je volgens mij toch niks mee doen want dat is volgens mij toestel gebonden volgens serie nummer.
BEN WEER EENS ONLINE
ferre10

Bericht door ferre10 »

MKT1200 schreef:Ik zit ook met een mapupdate probleem voor mijn 2820. Moet besteld worden via My Garmin in Engeland. Maar als ik op MyGarmin klik kom ik altijd op de Belgische site uit waar ik ben geregistreerd. Maar hier zeggen ze dat er geen update beschikbaar is. Op de Engelse site echter wel. Hoe kan ik mij dan toch registreren op de UK site? Heeft er eventueel iemand de Update city Navigator NT Europe 2008 te leen of te Copy (mits betaling van de kosten natuurlijk) zodat ik niet zo lang moet wachten op de DVD. De registratiecode zal wel sneller te krijgen zijn veronderstel ik.
als je niet op de site geraakt hoe wil je dan je unlockode bestellen ?? dit gaat ook via my garmin.
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
MKT1200

Bericht door MKT1200 »

Ja, die vraag heb ik me ook al gesteld. Maar intussen heb ik het kunnen oplossen. Daar ik ook een Nuvi heb kon ik via deze weg de update bestellen ondanks dat ik dacht dat die moesten afgehaald worden in de winkel. Dus nu is het wachten op de DVD en dan zien we wel verder.
jantje beton

Heb mijn cd van MS vandaag ontvangen besteld op 20 februari
BEN WEER EENS ONLINE
Gorky-GSA
Contacteer:

Bericht door Gorky-GSA »

besteld op 1O februari en nog niets ontvangen :-? juist bericht van de helpdesk

Bericht van Tony op 11 March 2008 17:15
Geachte,

Deze verzending kan van 4 tot 6 weken in beslag nemen.
De DVD wordt u rechtstreeks van het VK verstuurd.
--
Hoogachtend,
Garmin After Sales

sk
http://gorky.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1250RT
jantje beton

dan heb ik geluk gehad heb ze gisteren geinstaleerd het duurt maar eventjes 2UUR
BEN WEER EENS ONLINE
Iwan

Bericht door Iwan »

Mijn net hetzelfde overkomen. Ik vroeg de update aan op 11.02.08. Toen ik na een maand niets hoorde over mijn update V10 (neen, niet de V1 :!: ), stuurde ik opnieuw een mail.

Ik kreeg op 07.03.08 het volgdende mailtje terug. Het wordt weer wat wachten dus...

"Dear Ivan Lemenu,

Thank you for contacting Garmin(Europe)Ltd.

Sorry for the delay, we have only just released the version 2008
mapping, the delivery time is between 7-28 business workings days.

Kind regards
Rebecca Turpin Garmin (Europe) Ltd "
Iwan de Verschrikkelijke
Afbeelding

bmw RT1150 Black Line 2004-bmw K1200 GT 2008- bmw 1600GTL
lucsa
Contacteer:

Bericht door lucsa »

DVD besteld op 23 februari en lag vandaag in de bus.
Hier ook ong 2u om te instaleren.
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
HanzThePanz

Bericht door HanzThePanz »

Het is echt een gezeur met Garmin. Heb vorig jaar drie maanden moeten wachten op mijn bestelling van Europe NT v9 (update). Er was toen gelukkig iemand zo vriendelijk om een kopie van zijn DVD ergens op 't internet te zetten. Hoop dat het nu ook weer gebeurt want inmiddels ben ik alweer ruim een maand aan het wachten op mijn update DVD van Europe NT 2008... :cry:
Don't fix it if it ain't broken...
Plaats reactie