mijn mooiste plekje
Moderator: GVN
-
joskedeleeuw
mijn mooiste plekje
Met de moto wat rond toeren op een zonnige zondagmiddag is heel leuk. Maar het kan nog leuker als je dan als doel hebt te stoppen om te genieten van de omgeving en/of van de natuur. Plaats hier je mooiste plekje om even te stoppen met rijden. Zet er (indien mogelijk) de gps-coördinaten bij en moest dat niet lukken dan zoeken we de coördinaten even op.
Laat ons als 'beperking' nemen dat je mooiste plekje niet verder dan 100 km van de Belgische landsgrens mag liggen.
Als er heel wat mooie plekjes zijn verzameld dan zullen we ze bundelen in een waypointbestand en het beschikbaar stellen voor iedereen.
Laat ons als 'beperking' nemen dat je mooiste plekje niet verder dan 100 km van de Belgische landsgrens mag liggen.
Als er heel wat mooie plekjes zijn verzameld dan zullen we ze bundelen in een waypointbestand en het beschikbaar stellen voor iedereen.
suzuki v-strom 650 vervangen door RT1200
-
Jo De Paepe
Re: mijn mooiste plekje
't kan misschien egoistisch lijken , maar ik vind dat niet zo 'n goed idee.
Als iedereen op een ander zijn favoriet rustig plekje gaat koekeloeren, dan blijft er ook niet veel van over
Als iedereen op een ander zijn favoriet rustig plekje gaat koekeloeren, dan blijft er ook niet veel van over
-
Iron Gonzo
de mijne kan je ontdekken op mijn "zeeuw van vlaanderen" ritjes 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
... maar als jij DAAR op dat specifieke plekje gestoord wenst te worden tijdens het van je route....
mijn favoriete plekje?
Terug thuiskomen na een ferme tourrit en dan nagenieten op m'n eigenste terras met een frisse in de ene hand en een knabbel in de andere.
mijn favoriete plekje?
Terug thuiskomen na een ferme tourrit en dan nagenieten op m'n eigenste terras met een frisse in de ene hand en een knabbel in de andere.
ik heb al zo een waypoint bestandje van alle stops waar ik in de loop der jaren ben geweest
ferre
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
Van mijn mooiste plekje, blijf je af !!!

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
joskedeleeuw
Echt niemand anders die een mooi plekje wil delen met anderen? Vaak liggen mooie plekjes net iets verder dan de straat en moet je een ommetje maken maar dat maakt het juist zo mooi. Ik blijf hopen ....
suzuki v-strom 650 vervangen door RT1200
allez... omdat je echt blijft aandringen...
mijn mooiste plek...

mijn mooiste plek...