Nieuw pak

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
marcort

Nieuw pak

Bericht door marcort »

Hoi,

Op de beurs in Utrecht heb ik op de stand van Splash-Design de nieuwe collectie Macna kleding gezien.
Aangezien ik aan een nieuw pak toe ben, heb ik daar eens goed rondgekeken.

Ik zag daar van Macna de jas "Summit" hangen.
Een lederen jas met waterdicht membraam erin.
De bijbehorende broek "Guide" (die pas in Maart leverbaar is) zag er ook erg mooi uit.
Uiteraard ook gekeken naar andere merken, maar BMW kleding (en ook Rukka) vind ik gewoon veel te duur. Plus dat ik nog steeds vind dat leer het lekkerste draagt

Nu is de vraag, wie heeft ervaring met (het liefst van Macna) leren motorkleding met waterdicht membraam.

Of wie kan mij een (heel) goed (waterdicht) alternatief aandragen. (budget max. 700euro)
Moet (of is het mag?) er tenslotte volgend jaar mee naar de Noordkaap.

ben benieuwd.

Marco
Honda Shadow 1100 / Ducati 750SS / Ducati ST2 / BMW R1200RT.
Zo zie je maar, uiteindelijk krijgt iedereen een helder moment.
cope

Re: Nieuw pak

Bericht door cope »

Het is iets waar er bijna geen antwoord op bestaat, iedereen heeft een ander gevoel voor motorkledij, qua uitzicht, pasvorm, duurzaamheid, ik bedoel het gene wat jij mooi vind, vind ik en anderen misschien afschuwelijk en vice versa en voor mij is dit pak super en voor ander was dit zijn grootste miskoop in jaren, enz.....

Ik ben ook nog aan het twijfelen tussen een Bmw Ralley pack of een Stadler of een Spidi of tis zo moeilijk.

Maar ik zal mijn knoop zelf moeten doorhakken en ik denk dat jij dat ook bij die van u zal moeten doen.

Ik zou u graag willen zeggen dit is nu het pak dat je moet kopen, het is het beste qua stijl, kwaliteit en prijs maar ik kan dit niet voor u en ook anderen niet, tenzij ze zelf motorkledij verkopen en hun goederen willen aan de man brengen.

Passen en vergelijken zal voor mij en ook voor u het enige antwoord geven, volgens mij dan toch volgens sommige andere dan weer niet , ik zal maar beter stoppen zeker en in mijn bed kruipen

greetz cope :yawn:
marcort

Bericht door marcort »

Wie weet uit welk land Dane komt.
Ik dacht uit Denemarken, en daar ben ik in Mei toevallig voor een weekje vissen met vrienden.

Zou ik daar dan een kans maken op een (financieel) voordeeltje?

Iemand ervaring toevallig.

Marco
Honda Shadow 1100 / Ducati 750SS / Ducati ST2 / BMW R1200RT.
Zo zie je maar, uiteindelijk krijgt iedereen een helder moment.
Obiwan

Bericht door Obiwan »

Inderdaad uit Denemarken.

http://www.danebikewear.nl/ voor meer info

Of je er voordeel kunt behalen durf ik niet te zeggen.
Een motorzaak aldaar binnenstappen en even kijken is altijd leuk toch?

Goeie vangst toegewenst op beide gebieden!
Ik ben een alpinist.
Ik zie overal als een berg tegenop!
Plaats reactie