Fluo helm
Moderator: GVN
Re: Fluo helm
Ik heb er juist eentje gekocht van het merk "Lazer". Dus geen gedoe met spuiten en zo....

-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
edargpu
'k zen uuk curieus 
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Is het den deze Frank???Frank K schreef:Ik heb er juist eentje gekocht van het merk "Lazer". Dus geen gedoe met spuiten en zo....

GRTS Danny
-
John
- Contacteer:
Neen, deze is het niet. De zijne is egaal fluo oranje. Nu mag hij naast mij rijden

YOO
Amai, da's wel een opvallend helmke
Grtz, Philip!
Amai, da's wel een opvallend helmke
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Voila, heb vlug een foto's genomen.
Neen, Danny, 't is niet die helm van het salon... was nog niet verkrijgbaar bij de dealer. En de kleur geel is spijtig genoeg niet leverbaar. Toevallig een helm gevonden in Jezus-Eik. Lazer Century.

Ik wel de lelijke bestickering verwijderd. Helm is vrij stil tov mijne Caberg Justissimo maar heeft wel geen zonnescherm.
Maar ik draag meestel mijne trivision van BMW dus eigenlijk was het ontbreken voor mij geen minpunt.
Neen, Danny, 't is niet die helm van het salon... was nog niet verkrijgbaar bij de dealer. En de kleur geel is spijtig genoeg niet leverbaar. Toevallig een helm gevonden in Jezus-Eik. Lazer Century.

Ik wel de lelijke bestickering verwijderd. Helm is vrij stil tov mijne Caberg Justissimo maar heeft wel geen zonnescherm.
Maar ik draag meestel mijne trivision van BMW dus eigenlijk was het ontbreken voor mij geen minpunt.
Laatst gewijzigd door Frank K op 03 feb 2008, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Dan moet hij z'n vest ook in 't fluo zetten en z'n machien herspuiten in de kleur van uwe polissemoto he JohnJohn schreef:Neen, deze is het niet. De zijne is egaal fluo oranje. Nu mag hij naast mij rijden![]()
Als mijne moto ooit herspoten zal worden, zal het ne knalgele worden....naftje schreef:Dan moet hij z'n vest ook in 't fluo zetten en z'n machien herspuiten in de kleur van uwe polissemoto he JohnJohn schreef:Neen, deze is het niet. De zijne is egaal fluo oranje. Nu mag hij naast mij rijden![]()

-
edargpu
Frank,sjiek helmpieke nu nog mijne RT en ge zijt nen echte Polies

Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Ik heb mijne RT omgeruild voor ne GSA en ik denk niet dat het (voorlopig) terug de andere richting zal uitgaan.edargpu3 schreef:Frank,sjiek helmpieke nu nog mijne RT en ge zijt nen echte Polies![]()
![]()
De meeste kennen mij met een knalgele helm maar tot mijn spijt vond ik er geen enkele. In Nederland rijdt de politie
met gele fluo-helmen maar zijn ze blijkbaar niet beschikbaar voor particulieren. Mijn bedoeling is niet om op ne polies te
gelijken maar gewoon om lekker, op een positieve manier, op te vallen in het verkeer. De markt is spijtig genoeg te klein
voor de meeste fabrikanten maar waarom dragen de meesten onder ons donkere kledij en helmen???

-
Werner Von C.
- Contacteer:
Omdat het aanbod in andere kleuren vrijwel onbestaand is tiensmaar waarom dragen de meesten onder ons donkere kledij en helmen???
Ik begrijp dat ook niet goed hoor, op de dure zowel minder dure vesten is er wel een lijntje reflecterend materiaal te vinden, maar het lijkt alsof die 3M flu wel van goud is, zo zuinig dat men daar op is, totaal onbegrijpelijk.
Heb nu wel iets gezien, dacht van Macna, waar een soort geel fluohesje integraal in de vest zit (demonteerbaar), voor de rest qua aanbod is het huilen met de pet op...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Ge zult nog wel herkent worden....
GRTS Danny
GRTS Danny
-
Sven 12RT
Macna heeft (of komt binnenkort met) dezeFrank K schreef:De markt is spijtig genoeg te klein voor de meeste fabrikanten

Tegen de zomer komen ze ook nog met een lichte jas, grote mesh (doorwaai) stukken, maar toch degelijk afgewerkt en verstevigd op de klassieke punten. In knalrood
-
moh_fan
- Contacteer:
-
Iron Gonzo
dat je wat wil opvallen oke
maar nu niet overdrijven ook hé
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Dat die helmen van velltec waren wist ik wel, maar volgens mij zijn ze niet beschikbaar voor particulieren (ook geen buitenlanders) wat stom is....
Jassen houd ik in het achterhoofd wanneer de mijne versleten zijn....

Ieder op zijn manier heIRON GONZO schreef:dat je wat wil opvallen oke

ik kan misschien eens de vraag stellen vanuit ons bedrijf aan Veltec ?
Wij hebben enkele motards rijden en dit zou dus wel verantwoord zijn.
Zal ook even checken of aangekocht materiaal daarna aan particulieren kan worden verkocht (wij zijn immers geen motorkledij handel hé
)
Heeft iemand de coördinaten van Veltec of een contactpersoon ?
Robby
Wij hebben enkele motards rijden en dit zou dus wel verantwoord zijn.
Zal ook even checken of aangekocht materiaal daarna aan particulieren kan worden verkocht (wij zijn immers geen motorkledij handel hé
Heeft iemand de coördinaten van Veltec of een contactpersoon ?
Robby
ok got it ik neem contact
Hieronder het eerste antwoord van Veltec, ik zal verder contact nemen...
Geachte heer van der Mele,
Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten.
Wij kunnen de Nolan N-102 helmen leveren in fluor geel inclusief headset exclusief stekker, deze kosten € 690,00 excl. btw.
We kunnen deze helmen uit voorraad leveren.
Welk communicatiesysteem gebruikt u op de motoren? Wij kunnen zowel vaste als draagbare systemen leveren en komen binnen enkele maanden uit met een bleutooth box waarop de mobiele telefoon aangemeld kan worden. Wellicht interessant voor u?
Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen.
met vriendelijke groet,
Emmie Speckens
Velltec ct
emmie@velltec.com
Ekkersrijt 4417
5692 DL Son, the Netherlands
tel. +31-(0)499-490711
fax. +31-(0)499-490717
geopend: di t/m vrij 9:30-12:00 en 13:30-17:30
bezoek alleen op afspraak !
http://www.velltec.com
Geachte heer van der Mele,
Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten.
Wij kunnen de Nolan N-102 helmen leveren in fluor geel inclusief headset exclusief stekker, deze kosten € 690,00 excl. btw.
We kunnen deze helmen uit voorraad leveren.
Welk communicatiesysteem gebruikt u op de motoren? Wij kunnen zowel vaste als draagbare systemen leveren en komen binnen enkele maanden uit met een bleutooth box waarop de mobiele telefoon aangemeld kan worden. Wellicht interessant voor u?
Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen.
met vriendelijke groet,
Emmie Speckens
Velltec ct
emmie@velltec.com
Ekkersrijt 4417
5692 DL Son, the Netherlands
tel. +31-(0)499-490711
fax. +31-(0)499-490717
geopend: di t/m vrij 9:30-12:00 en 13:30-17:30
bezoek alleen op afspraak !
http://www.velltec.com
Da's niet in fluo geel maar in 't goud...€ 690,00 excl. btw
Dan maar fluo rood houden.... €260 all in

Tja, alles wat aan overheidsdiensten verkocht wordt is per definitie een pak duurder... helaas.Frank K schreef:Da's niet in fluo geel maar in 't goud...€ 690,00 excl. btw![]()
Dan maar fluo rood houden.... €260 all in