2820 en Flitspalen Europa

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
MKT1200

2820 en Flitspalen Europa

Bericht door MKT1200 »

Hallo, heeft er iemand ervaring met het inlezen van alle flitspalen van europa met daarna een update van enel deze van de Benelux. Heb ik dan alleen nog deze van Benelux over of zijn de andere ook blijven staan?
Is praktisch moeilijk te testen want dan moet ge wel wat kilometerkes doen.
J
Contacteer:

Bericht door J »

In principe is het een file die overschreven wordt.

Als je een file overschrijft in MSword bvb ben je ook alles kwijt wat in de eerste stond. Je moet vooral letten dat de filenames dezelfde zijn, anders laad je twee files in het geheugen.

BTW ik heb alles gewist. Ik werd zot van dat getuut als ik over de snelheid ging, ik beslis graag hoeveel ik rijd. Het getuut blijft zelfs gaan als je 51 rijd ipv 50. :evil:

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

'k Zou niet teveel moeite meer doen want achtereen kun je er alles weer afsmijten :roll: .

In Zwitserland en Oostenrijk is het al strafbaar en zijt maar gerust dat de rest snél zal volgen :P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
J
Contacteer:

Bericht door J »

Wat bedoel je? Dat je geen aanduidingen meer mag opladen in je gps?
Hoe gaan ze dat controleren?

J
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

J schreef:Wat bedoel je? Dat je geen aanduidingen meer mag opladen in je gps?
Hoe gaan ze dat controleren?
Inderdaad ..... en gewoon naar je poi's gaan en kijken welke er in staan, tiens :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

TonTon

Bericht door TonTon »

hmm , als ik dit goed begrijp : ik sta aan een flitspaal , sla de coördinaten op en maak dan bv thuis daarvan een waypoint met een eigen icoontje en dat zou dus NIET meer mogen ?
en wat als je bv deze op een papiertje noteert ? ik weet is extreem maar wat zouden ze dan doen ?
dit is toch absurd ?
ik heb ook de flitspalen staan op m'n 2610 ( zo'n 6000 maar ik verwijder de niet relevante als ik een route narij/zelf maak ) maar ik heb die allen een andere icoontje gegeven , hoe gaan die gasten bewijzen dat dit flitspalen zijn ?
ik weet ook wel dat je als je bv aan de Zwitserse grens staat en die gasten controleren je gps , dat je op dat moment machteloos staat maar toch.....
J
Contacteer:

Bericht door J »

Dat is net wat ik bedoel. Zij mogen toch zo maar niet in je gps gaan rondneuzen. Je maakt toch wat je wil.

Het is zelfs beter, je houd je dan aan de snelheid. Kan toch alleen maar voordelig zijn voor ongevallen.

J
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

J schreef:Zij mogen toch zo maar niet in je gps gaan rondneuzen.
TUURLIJK WEL :roll:
J schreef:Het is zelfs beter, je houd je dan aan de snelheid. Kan toch alleen maar voordelig zijn voor ongevallen.
Vrij simplistich voorgesteld, vind je zelf niet :? Wat je eigenlijk doet is gewoon van paal naar paal sjeesen en dan telkens even inhouden om niet geflitst te worden.

Arnold's werkwijze zou kunnen lukken omdat ze dan aan het icoontje niet kunnen zien dat het om een flitspaal gaat, maar eerlijk gezegd is me dat niet mijn GPS-toestel + 1.500 € boete waard :shock:

Ik vertrek in juli naar Oostenrijk en maak ook één of twee ritjes in Zwitserland: die flitslokaties liggen al lang in de prullemand. En als ik wat trager rijd, geniet ik wat langer van het ongeloofelijk mooie landschap :wink:

J
Contacteer:

Bericht door J »

Vrij simplistich voorgesteld, vind je zelf niet Wat je eigenlijk doet is gewoon van paal naar paal sjeesen en dan telkens even inhouden om niet geflitst te worden.
vind ik niet, miss is het niet helemaal begrepen. Ik heb dienen boel er toch uitgesmeten. Ik dacht dat het handig was, maar ik ben eigenlijk nog nooit geflits met de moto, en rijd nu toch ook bijna 20j. Maar verbieden vind ik stom. In België kondigen ze toch ook snelheidscontroles aan, en je kan op de site van de politie een xls bestand downloaden waar alle controles opstaan.

Volgens mij is het echt de bedoeling dat het duidelijk en voorspelbaar is, zodat je u op voorhand al kan houden aan de snelheid.
Trouwens moest het de bedoeling zijn om de mensen zoveel mogelijk te pakken, gaan ze geen flitspalen installeren maar kunnen ze de cameras ook aan de achterkant van een verkeerbord bevestigen.

J
Plaats reactie