Toon uw K !
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
KLT-SE schreef:http://www.modelautoszeeland.nl/motormap/motorpag1.htm

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
foto upload
Alles goed gelezen, een paar keer geprobeerd, wat deed ik verkeerd?
Iron Gonzo vast bedankt!
Iron Gonzo vast bedankt!
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

-
Iron Gonzo
url webpagina
tevens zet jij url inlaats van img

url fotoKLT-SE schreef:http://www.modelautoszeeland.nl/motormap/motorpag1.htm
jij gebruikt de link van de web pagina en niet die van de fotoiron gonzo schreef:http://www.modelautoszeeland.nl/motorma ... 0bmw01.jpg
tevens zet jij url inlaats van img
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Heel iets anders dan mijn vorige BMW
Nagelnieuw, en met de tjoepekes nog op de banden
En het grijze standaardzadel is hier dus al vervangen door het "korte-benen-exemplaar"
En de grote grijze Givi pizza-topcase ook maar vervangen door het 22 liter frisco-boxje.

Rijdt een beetje zoals een Fouga Magister vliegt
En fluit ook zo een beetje...
Nagelnieuw, en met de tjoepekes nog op de banden
En het grijze standaardzadel is hier dus al vervangen door het "korte-benen-exemplaar"
En de grote grijze Givi pizza-topcase ook maar vervangen door het 22 liter frisco-boxje.

Rijdt een beetje zoals een Fouga Magister vliegt
-
the riding man
en de mijne se. Een week geleden in occassie gekocht en tot hiertoe super tevreden van. Ik overdrijf niet dat dit mijne beste moto is tot hiertoe. Of dit technisch ook zo zal blijven zal de toekomst moeten uitwijzen, maar hij zit en rijdt als was hij speciaal voor mij ontwikkeld
Op de foto's ziet u mijn dochtertje die ook wild staat om ermee mee te rijden. En dat doen we dan ook geregeld voor korte tripjes.

Op de foto's ziet u mijn dochtertje die ook wild staat om ermee mee te rijden. En dat doen we dan ook geregeld voor korte tripjes.

aha, iemand die de Fouga kentLOMAX schreef:Heel iets anders dan mijn vorige BMW![]()
Nagelnieuw, en met de tjoepekes nog op de banden![]()
Rijdt een beetje zoals een Fouga Magister vliegt![]()
-
Iron Gonzo
mooi
maar die op uw avatar zou toch een beetje kleiner moeten AUB
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE