Ik vraag mij af, als je blok nu heet staat en je rijd door een diepe plas, kan dit dan geen scheurtjes opleveren in de blok of aan de pakkingen door plots teveel koud water erover?
J
Moderator: GVN
Ik heb het meermaals gedaan maar dan vooral modderplassen, het is dodelijk voor de schoonheid van je uitlaatbochten want die blijven daarna roestbruin maar het blok heeft op cosmetisch gebied na alles zonder problemen getolereerd. Geen haarscheuren of dergelijke schade. Sterker nog, nog geen enkele dichting of keerring van het blok en de versnellingsbak kapot gehad na een goeie 140.000 km. Ook met de DR door leuke doorwadingen gereden, no problemo.J schreef:Opgesmukt of niet, zou het een probleem zijn of niet? Misschien kunnen diegene die dit al dikwijls gedaan hebben het weten?
J
Waarom kijken die mannen zo euh kwaad? Riding a bike is supposed to be fun!JüRgen schreef:Een fotooke van de Engelandvaarders (reis van de Club eerder dit jaar)
inoxJ-P schreef:uitlaatbochten roesten wel hoor
Motard de l'Allier schreef:roest niet inderdaad maar oxideert welIRON GONZO schreef:aluminium roest niet
Mvg Motard de l'Allier
ge moed U zekers geen zorgen makenJ schreef:Roest wel of niet, ga me hier niet druk maken,
precies of ik bedoelde alu???![]()
J
Hoe je het ook noemen wilt, je mag de mijne gerust zien:IRON GONZO schreef:inoxJ-P schreef:uitlaatbochten roesten wel hoor