Handbescherming R850R

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Jan B

Handbescherming R850R

Bericht door Jan B »

Ik weet het het is een beetje een raar moment zo bij het begin van de zomer om een vraag te stellen over handbescherming. Een maat van mij heeft een R850R laatste model en hij heeft er handbescherming op geplaatst. Ze zijn oorspronkelijk voor de GS maar gezien zijn model een stuur heeft met een ronde buis werkt dat prima. Aan de buitenkant schroeven ze op de stuurgewichten en aan de binnenkant rond het stuur. Maar mijn model heeft een gegoten stuur. En dat is niet rond. Bestaat er ook bescherming die op mijn stuur past? En heeft er iemand ervaring mee en/of een foto van.

Bedankt.
Jan.
R850R
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Dat zullen dezelfde zijn als op de R1100R en ik heb juist den Berre de zijne overgenomen, geplaatst en geprobeerd.

Reultaat: droge en warme handjes :wink:

Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
PatricK/GS

Bericht door PatricK/GS »

Hoi Jan,

Heb net de handkappen van Wunderlich besteld voor mijn 850 GS.
Zijn steviger uitgevoerd, passen echter alleen op een rond stuur.

Afbeelding

Zodra ze aangekomen zijn, staan mijn originele te koop (compleet met alle bevestigingsmateriaal en schroeven). Zijn dezelfde als op de foto van BiemeRT en uiteraard in heel goede staat.
Groetjes,
Patrick
R 1200 GSA
Plaats reactie