Hello
Ik ben een nieuwe-gps gebruiker met Zumo en ben van plan de Vijvers, meren & riviernroute te rijden.
Die route heeft blijkbaar 167 via-punten.
Zoals ik begrepen heb zou een route op Zumo slechts maximum 100-via punten mogen hebben, zodat de route dient gesplitst te worden.
Kan ik ergens vinden of kan iemand uitleggen hoe ik die route in twee delen kan splitsen?
Groeten en dank bij voorbaat.
Route splitsen
Moderator: GVN
Dit lijken mij een hele hoop via-punten.
Ik zou in eerste instantie proberen om zoveel mogelijk via-punten te verwijderen.
Wil je de route toch splitsen dan kan dat door op de route te dubbelklikken en dan zie je alle via-punten. Je selecteert de via-punten die je in route deel 2 wil en je copieert die.
Je opent een nieuwe route ofwel in hetzelfde bestand ofwel in een nieuw bestand en je klikt op paste. Je moet dan wel de gecopieerde via-bestanden in deel 1 "deleten".
Ik zou in eerste instantie proberen om zoveel mogelijk via-punten te verwijderen.
Wil je de route toch splitsen dan kan dat door op de route te dubbelklikken en dan zie je alle via-punten. Je selecteert de via-punten die je in route deel 2 wil en je copieert die.
Je opent een nieuwe route ofwel in hetzelfde bestand ofwel in een nieuw bestand en je klikt op paste. Je moet dan wel de gecopieerde via-bestanden in deel 1 "deleten".
Marc,
bij mijn SPIII kan ik slechts gebruik maken van 50 "via-punten" per route...
dus heb ik de route maar opnieuw opgebouwd m.b.h.v. de "routeknop" (route gewoon overlopen maar de via-punten verder uit elkaar gezet - instellingen voor routebepaling; kortere afstand
) Max. 2 minuutjes werk.
V-groeten
Chris.
bij mijn SPIII kan ik slechts gebruik maken van 50 "via-punten" per route...
V-groeten
Chris.
-
®win
- Contacteer:
Kan makkelijker: rechtermuisknop op route klikken -> dupliceer route.Rafèrté schreef:Dit lijken mij een hele hoop via-punten.
1e route: dubbelklik op route, verwijder 2e helft
2e route: dubbelklik op route, verwijder 1e helft
Controleer of de routes aansluiten. Evt. hernoemen en klaar is Kees.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
-
scheurneus
- Contacteer:
Yep.
Zumo: 50 routes met maximaal 255 via of route punten per route = 50*255=12750 totaal
Staat gewoon in het papieren boekske die je bij de Zumo hebt gekregen, owhnee, daar staat nog 250 per route in
Zumo: 50 routes met maximaal 255 via of route punten per route = 50*255=12750 totaal
Staat gewoon in het papieren boekske die je bij de Zumo hebt gekregen, owhnee, daar staat nog 250 per route in
Marco
BMW R1150GS Adventure '2005 (on)weiss aluminium
Ducati MH900evolutione '2002 rood/grijs/zwart #1668
BMW R1150GS Adventure '2005 (on)weiss aluminium
Ducati MH900evolutione '2002 rood/grijs/zwart #1668