. BMW's zijn niet erg aanwezig hier. Dus foto's van een R-serie uit Canada volgen.
 . BMW's zijn niet erg aanwezig hier. Dus foto's van een R-serie uit Canada volgen. Het hele jaar door rijden kennen ze hier helemaal niet vanwege het weer. Is hier de 1e week dat hij echt kan rijden.
Moderator: GVN
 . BMW's zijn niet erg aanwezig hier. Dus foto's van een R-serie uit Canada volgen.
  Gewoon ongelofelijk slecht. De schakelaar lijken wel speelgoedknopjes. Nog nooit zo'n slecht versnellingsbak meegemaakt. Daarna mocht ik gelukkig op de BMW rijden
  Gewoon ongelofelijk slecht. De schakelaar lijken wel speelgoedknopjes. Nog nooit zo'n slecht versnellingsbak meegemaakt. Daarna mocht ik gelukkig op de BMW rijden   
 Dus we moeten dat toch geloven om dat die chip tunings in belgie zijn om de motor beter te laten draaien!PabloElFlamenco schreef:Ja, George, dat van die povere benzine, dat speelt alle amateurs van oude auto's lelijke parten...stel je voor, motoren die ontworpen werden om 98 te branden en die het met 89 zouden moeten stellen... Daarom verkopen ze daar vlot "remapped chips" om die rommel te verbranden zonder teveel horten en stoten. Of: speciale benzine "for racing purposes", zo iets als octaangehalte 103...gaaaz (kuch, kuch)!
Zo zie je maar dat wij (nog even) respijt hebben, totdat de ecolo ladies & gents dat ook (idd: MOETEN) dichtschroeven: de gouden tijden van de ontploffingsmotor zijn, zo wie zo, voorbij (en 't zal niet alles zijn!).
Enjoy the food.
Pablo
HOLA! ¡momento aub! (ik méén wat ik schrijf!) Zij daarmee zéér voorzichtig a.u.b.de witten schreef:PabloElFlamenco schreef:Dus we moeten dat toch geloven om dat die chip tunings in belgie zijn om de motor beter te laten draaien!
Ga eentje laten steken (in mijn auto) dat mij van 190 pk naar 260 brengt.

tot zover dit testverslagGeorge Michael schreef:Gisteren 20 graden maar vandaag weer 2 tot 9 graden.
De Buell rijdt en schakelt trouwens zeer slecht.Gewoon ongelofelijk slecht. De schakelaar lijken wel speelgoedknopjes. Nog nooit zo'n slecht versnellingsbak meegemaakt.
 geniet nog van de missie
 geniet nog van de missie Ninja's Machen Keine Witze !
  Ninja's Machen Keine Witze !  
Can$ = €0.6475 ,George Michael schreef: De R1200RT start hier vanaf 24.000 dollar!
 En dat weer van dingen . . . . . . .bla.bla. bla. . . . . . . Dus reken het maar uit.
  En dat weer van dingen . . . . . . .bla.bla. bla. . . . . . . Dus reken het maar uit.