kan ik ook zo een veiligheidsschroefje bekomen aub?
laat maar weten wat het kost en wanneer het ongeveer klaar zal zijn.
wordt het opgestuurd of moet het worden afgehaald?
heb juist een zumo 550 aangekocht is het mogenlijk om nog zo een vijs te kopen kan je laten weten hoe je het wil regen zenden en het betalen er voor
al vast bedankt
Als noorderbuur ben ik ook wel geïnteresseerd. Als ruilobject heb ik een paar Zumo beschermfolies voor het scherm in de aanbieding. Misschien kunnen elkaar een beetje helpen?
ben wat laat maar had ook indien nog mogelijk zo een vijsje bekomen. Ik erger mij eigenlijk dood aan dat minuscuul schroefje. Indien mogelijk stuur je me maar per pm de praktische modaliteiten.
mvg
Ronny
BMW 525D (2005), BMW X3 (2007), BMW K 1200 LT (2003)
lid BMW CLUB VLAANDEREN
Ik ben nog wat later dan Ronny LT maar had ook indien nog mogelijk zo een vijsje bekomen. Indien mogelijk stuur je me maar per pm de praktische modaliteiten.
Ter info ,Ik woon niet zover van Ronny LT
Is het vooralsnog mogelijk om ook zo een vijsje te bekomen?
De kosten zullen op eerste verzoek worden betaald.
Als je mijn adres nodig hebt om op te sturen moet je het maar laten weten.
Waw, dat is pas een degelijke en simpele oplossing!
Mooi gemaakt trouwens!
Graag ook in mijn richting zo'n vijsje. En indien mogelijk ook eentje voor mijn compagnon-motard.
We zullen u, naast een eventuele vergoeding, eeuwige dankbaarheid verschuldigd zijn.
Wally
Hallo Bob,
Ik als zuinige hollander kan nog wel een paar Euro's missen voor zo'n handige oplossing
Laat me even weten of er nog een mogelijkheid is om aan zo'n schroefje te komen.
zumo vijsje toegekomen, hartelijk bedankt Bob. En nu zondag maar eens uitgebreid gaan toeren zonder mij nerveus te maken met dat pietluttig schroevedraaiertje
grtz
Ronny
BMW 525D (2005), BMW X3 (2007), BMW K 1200 LT (2003)
lid BMW CLUB VLAANDEREN