Ben 1m95 en heb het zadel van m'n RT in de hoogste stand. Zondagmorgen laatst mijn 4e ruit besteld via de website van CeeBaileys:
http://www.ceebaileys.com/bmw/
Heb nog nooit problemen gehad met afrekening (VISA) en leveringen. De levering van de eerste 3 ruiten gebeurde altijd met Fedex en altijd binnen de week na bestelling. Het is inderdaad wel zo dat bij levering contant nog es transportkosten moeten worden betaald.
Ik had al de 7,5 inch hogere ruit, die was zelfs nog ietske te hoog (en ook esthetisch iets minder naar mijn smaak). De 2e ruit van CB die ik kocht voor RT was de 4,5 inch hogere, die was ietske te laag voor mij. Maar wel nog altijd stukken beter dan de 5cm hogere ruit van BMW die ik mocht testen van Patrick, das echt zijn geld niet waard (met alle respect). Nu heb ik de design3 6inch hogere 2inch bredere besteld, die zal volgens mijn testen met karton ideaal zijn naar mijn wensen.
Vannacht zijn de mails toegekomen dat de order verwerkt is inclusief tracking number om online te volgen waar de ruit zich bevindt. Momenteel in transit op de luchthaven in de States, morgen is die hier in het land. Vermoedelijk maandag of dinsdag te leveren.
Aanrader: Bij mijn vorige bestelling bij CB heb ik ook de koffertassen voor RT bijgekocht. Daar ben ik ook heel tevreden over. Stevige zwarte canvas tassen met elk verschillende ritssluitingen en draagriemen, ideaal om met de RT meerdaagse tripjes te maken, zo moeten we niet meer met de koffers sleuren in het hotel wat de kans op krassen en andere beschadigingen verminderd.
Groeten
SilveRTom